Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Big Data im politischen Wahlkampf von Donald Trump (2016)

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Big Data im politischen Wahlkampf von Donald Trump (2016)
Libristo kód: 33349878
Kiadó Studylab, október 2020
Hat Donald Trump die Wahl 2016 mithilfe von Datenanalysen von Cambridge Analytica gewonnen? Mit der... Teljes leírás
? points 124 b
20 286 Ft -1 %
19 883 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Capital Karl Marx / Puha kötésű
common.buy 2 250 Ft
toplistás
Prisoners of Geography Tim Marshall / Puha kötésű
common.buy 4 727 Ft
toplistás
Weapons of Math Destruction Cathy O'Neil / Puha kötésű
common.buy 4 635 Ft
Move Fast and Break Things Jonathan Taplin / Puha kötésű
common.buy 5 196 Ft
Outnumbered SUMPTER DAVID / Kemény kötésű
common.buy 7 946 Ft
Data versus Democracy Kris Shaffer / Puha kötésű
common.buy 12 627 Ft

Hat Donald Trump die Wahl 2016 mithilfe von Datenanalysen von Cambridge Analytica gewonnen? Mit der Aussage "Unsere Daten haben Trumps Strategie bestimmt" bestätigte Alexander Nix, ehemaliger Geschäftsführer von Cambridge Analytica, die Beteiligung gegenüber einem Journalisten von 'Die Welt Online'. Seit dem Präsidentschaftswahlkampf im Herbst 2016 ist das Thema des politischen Microtargetings vielen Menschen grundsätzlich bekannt. Durch die Aggregation und Auswertung verschiedenster Nutzerdaten generieren Datenanalyse-Unternehmen wie Cambridge Analytica Zielgruppenprofile, welche in einem zweiten Schritt genutzt werden, um maßgeschneiderte Informationen auszuspielen. Auch Wahlabsichten können auf diese Weise gezielt beeinflusst werden. Mit diesem Buch möchte der Autor einen Beitrag zum Thema Big Data in der politikwissenschaftlichen Disziplin leisten. Hierfür analysiert er, inwieweit Big-Data-Technologie eingesetzt werden kann, um durch personalisierte Wahlwerbung die politische Wahlentscheidung zu beeinflussen. Der Autor geht bei seiner Betrachtung insbesondere auf das Missbrauchspotenzial von Microtargeting und die Datenanalyse-Unternehmen als zentrale Akteure ein. Aus dem Inhalt: - Microtargeting - Wahlmanipulation - Präsidentschaftswahlkampf - Desinformation - Datenschutz

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Big Data im politischen Wahlkampf von Donald Trump (2016)
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2020
Oldalszám 58
EAN 9783960958970
ISBN 3960958978
Libristo kód 33349878
Kiadó Studylab
Súly 89
Méretek 148 x 210 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása