Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality Marianna Sigala
Libristo kód: 21146639
Kiadó Springer Verlag, Singapore, július 2019
This book brings together multi-disciplinary research and practical evidence about the role and expl... Teljes leírás
? points 539 b
84 079 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Little Women Louisa May Alcott / Puha kötésű
common.buy 2 965 Ft
toplistás
Change by Design Tim Brown / Kemény kötésű
common.buy 9 046 Ft
Drawdown Paul Hawken / Puha kötésű
common.buy 7 843 Ft
Blue Ocean Shift / Puha kötésű
common.buy 5 257 Ft
Business of Tourism Claire Humphreys / Puha kötésű
common.buy 29 384 Ft
Blue Ocean Shift W. Chan Kim / Kemény kötésű
common.buy 10 089 Ft
Thinking Big Data in Geography Jim Thatcher / Puha kötésű
common.buy 14 642 Ft
Management Decision-Making, Big Data and Analytics David J. Pauleen / Puha kötésű
common.buy 24 452 Ft
Predictive Analytics, Data Mining and Big Data S. Finlay / Puha kötésű
common.buy 28 540 Ft
Big Data Brian Clegg / Puha kötésű
common.buy 4 148 Ft
2040: A Handbook for the Regeneration Paul Hawken / Puha kötésű
common.buy 5 926 Ft
Pseudo-Authenticity and Tourism Hearns-Branaman / Kemény kötésű
common.buy 29 848 Ft

This book brings together multi-disciplinary research and practical evidence about the role and exploitation of big data in driving and supporting innovation in tourism. It also provides a consolidated framework and roadmap summarising the major issues that both researchers and practitioners have to address for effective big data innovation. The book proposes a process-based model to identify and implement big data innovation strategies in tourism. This process framework consists of four major parts: 1) inputs required for big data innovation; 2) processes required to implement big data innovation; 3) outcomes of big data innovation; and 4) contextual factors influencing big data exploitation and advances in big data exploitation for business innovation.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2019
Oldalszám 223
EAN 9789811363382
Libristo kód 21146639
Súly 524
Méretek 155 x 235 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása