Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Big Data and Analytics

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Big Data and Analytics Vincenzo Morabito
Libristo kód: 05147903
Kiadó Springer International Publishing AG, január 2015
This book presents and discusses the main strategic and organizational challenges posed by Big Data... Teljes leírás
? points 168 b
26 358 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
No Bullshit Guide to Math and Physics Ivan Savov / Puha kötésű
common.buy 12 057 Ft
Devil and Other Stories Leo Tolstoy / Puha kötésű
common.buy 5 301 Ft
Lenčiny katastrofy Mezi ovcemi a slepicemi Alice Pantermüllerová / Puha kötésű
common.buy 3 027 Ft
Principles of Mathematical Analysis Walter Rudin / Kemény kötésű
common.buy 90 985 Ft
Scottish Book R. Daniel Mauldin / Kemény kötésű
common.buy 75 239 Ft
Big Data For Dummies Judith Hurwitz / Puha kötésű
common.buy 12 750 Ft
Data Analytics / Kemény kötésű
common.buy 45 603 Ft
Big Data Analytics Frank J Ohlhorst / Kemény kötésű
common.buy 17 985 Ft
Selected Papers Of Chen Ning Yang Ii: With Commentaries Chen Ning Yang / Puha kötésű
common.buy 22 016 Ft
Big Data Georg Gottlob / Puha kötésű
common.buy 26 358 Ft

This book presents and discusses the main strategic and organizational challenges posed by Big Data and analytics in a manner relevant to both practitioners and scholars. The first part of the book analyzes strategic issues relating to the growing relevance of Big Data and analytics for competitive advantage, which is also attributable to empowerment of activities such as consumer profiling, market segmentation, and development of new products or services. Detailed consideration is also given to the strategic impact of Big Data and analytics on innovation in domains such as government and education and to Big Data-driven business models. The second part of the book addresses the impact of Big Data and analytics on management and organizations, focusing on challenges for governance, evaluation, and change management, while the concluding part reviews real examples of Big Data and analytics innovation at the global level. The text is supported by informative illustrations and case studies, so that practitioners can use the book as a toolbox to improve understanding and exploit business opportunities related to Big Data and analytics.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Big Data and Analytics
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 183
EAN 9783319106649
ISBN 3319106643
Libristo kód 05147903
Súly 456
Méretek 163 x 246 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása