Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Best Practices im Time-to-Market Management

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Best Practices im Time-to-Market Management Robert Kröwing
Libristo kód: 06814475
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
Der Erfolg eines Unternehmens steht in direktem Zusammenhang mit dem Erfolg seiner Produkte am Markt... Teljes leírás
? points 149 b
24 662 Ft -4 %
23 436 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Dinostars and the Planet Plundering Pirates MANTLE BEN / Puha kötésű
common.buy 3 290 Ft
Flamingo Sunset Jonathan London / Puha kötésű
common.buy 4 373 Ft
Awakening Kate Chopin / Puha kötésű
common.buy 3 794 Ft
Book of Jonah Niko Chocheli / Kemény kötésű
common.buy 4 625 Ft
Death and Life Elisabeth Kubler-Ross / Puha kötésű
common.buy 8 025 Ft
Network Security Owen Poole / Puha kötésű
common.buy 31 824 Ft
Die Konzentration im Handel. Hans-Otto Schenk / Puha kötésű
common.buy 33 224 Ft
Blood-Brain Barrier and Its Microenvironment Elga de Vries / Kemény kötésű
common.buy 114 685 Ft

Der Erfolg eines Unternehmens steht in direktem Zusammenhang mit dem Erfolg seiner Produkte am Markt. In den letzten Jahren ist es aber zunehmend schwieriger geworden Produkte heute für den Markt von Morgen zu entwickeln. Die Produktentwicklung wird dabei von vielfältigen Trends beeinflusst. Die Thematik wurde im Rahmen einer Studie mit 59 Unternehmen in acht Branchen untersucht. Dabei standen vor allem Technologievorstände und IT Leiter namenhafter Unternehmen als Interviewpartner zur Verfügung. Welchen Einfluss hat die Informationstechnologie auf den Prozess der Produktentwicklung? Welche Ansätze und Methoden werden zur Verkürzung der Time-to-Market eingesetzt? Mit welchen IT-Methoden lässt sich die Time-to-Market tatsächlich verkürzen? Diese und viele weitere Fragestellungen werden untersucht und branchenspezifisch ausgewertet. Bleibt die Zeit also der wichtigste Faktor und ist folglich maßgeblich für den Erfolg eines Unternehmens?

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Best Practices im Time-to-Market Management
Szerző Robert Kröwing
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 140
EAN 9783639049558
Libristo kód 06814475
Súly 225
Méretek 150 x 220 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása