Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Beschwerdemanagement im Krankenhaus

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Beschwerdemanagement im Krankenhaus Sebastian Herholz
Libristo kód: 06959955
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2008
Die Ineffizienz des bestehenden Gesundheitssystems, §technologischer Fortschritt verbunden mit einem... Teljes leírás
? points 149 b
25 028 Ft -4 %
23 784 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Study of P2P Traversal through Symmetric NAT ShengQuan Tsai / Puha kötésű
common.buy 21 928 Ft
Distributed Systems Architecture Arno Puder / Kemény kötésű
common.buy 34 229 Ft
Contemplation; With Other Poems. Alexander Balfour / Puha kötésű
common.buy 12 188 Ft
Rogue's Life Lewis A. Lawson / Puha kötésű
common.buy 10 348 Ft
Epidemiologia molecular de virus entericos en ninos con diarrea aguda Germán Gabriel González Mago / Puha kötésű
common.buy 26 289 Ft
Electrification of Rural Areas Using Solar Energy Linda Kuhn / Puha kötésű
common.buy 21 928 Ft
Competencias y La Ensenanza de La Geografia Jaime Velazquez Gonzalez / Puha kötésű
common.buy 13 211 Ft

Die Ineffizienz des bestehenden Gesundheitssystems, §technologischer Fortschritt verbunden mit einem §hohen Anspruchsdenken der Versicherten und die §demographische Entwicklung sind nur einige Aspekte, §die Krankenhäuser in Deutschland regelrecht zwingen, §das Leistungsspektrum ihres Angebotes intensiv auf §die Bedürfnisse der Patienten zu prüfen, wenn sie §auf dem Markt der Gesundheitsdienstleister bestehen §wollen. Neue Aufgaben sind auf Krankenhäuser §zugekommen, wie z.B. die Einführung der G-DRG, §medizinisches Risikomanagement etc. Die hierarchisch §geprägten Strukturen in Kliniken scheinen daher §ins Wanken zu geraten. Dies bietet aber die §Möglichkeit, bislang angewandte Methoden zu §reflektieren und neue betriebswirtschaftliche §Instrumente zu nutzen, die in der privaten §Wirtschaft seit längerer Zeit effizient genutzt §werden. Das vorliegende Buch zielt darauf ab, ein §Beschwerdemanagementkonzept für Patienten in der §vollstationären Versorgung in einer Klinik der §Schwerpunktversorgung zu entwickeln, um so dem Ziel §der Steigerung der Kunden-/Patientenzufriedenheit im §Prozess der kontinuierlichen Verbesserung einer §Organisation näher zu kommen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Beschwerdemanagement im Krankenhaus
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 140
EAN 9783836476904
Libristo kód 06959955
Súly 202
Méretek 150 x 220 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása