Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Behavioral Economics of Brand Choice Victoria K. James
Libristo kód: 04551107
Kiadó PALGRAVE MACMILLAN, június 2007
Understanding consumer choice is central to modern marketing, thought and practice. This volume pres... Teljes leírás
? points 154 b
24 806 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Awesome Engines: Big Digger ABC Margaret Mayo / Puha kötésű
common.buy 3 831 Ft
Boy of a Thousand Faces Brian Selznick / Puha kötésű
common.buy 3 476 Ft
Roses Love Garlic Louise Riotte / Puha kötésű
common.buy 5 181 Ft
Jumpin' Jim's Ukulele Masters Jim Beloff / Puha kötésű
common.buy 8 703 Ft
Girls Come Marching Home Kirsten Holmstedt / Puha kötésű
common.buy 8 126 Ft
Catholic High Schools James L. Heft / Kemény kötésű
common.buy 25 388 Ft
Severe Spondylolisthesis J. Harms / Puha kötésű
common.buy 24 806 Ft
Cognitive Radio and Dynamic Spectrum Access Berlemann / Kemény kötésű
common.buy 48 473 Ft
Islam in der Moderne Wolfgang G. Lerch / Puha kötésű
common.buy 9 074 Ft
My Double Life Sarah Bernhardt / Puha kötésű
common.buy 18 920 Ft
Basic Thinking Wilmer MacNair / Kemény kötésű
common.buy 64 767 Ft
China's Rise - Challenges and Opportunities Derek J. Mitchell / Kemény kötésű
common.buy 13 528 Ft
Children of the Dream Audrey T. Edwards / Puha kötésű
common.buy 7 045 Ft

Understanding consumer choice is central to modern marketing, thought and practice. This volume presents a ground-breaking approach to the analysis of brand choice which is relevant to both marketing practice and social science. This unique analysis reveals the causes of consumer choice that underlie patterns of brand selection; the role of price and non-price elements of the marketing mix in influencing brand choice; a novel means of describing the structure of markets in terms of the combination of utilitarian and symbolic benefits consumers obtain from their purchases and a new means of analyzing consumer behaviour in terms of elasticity of demand.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Behavioral Economics of Brand Choice
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 292
EAN 9780230006836
ISBN 0230006833
Libristo kód 04551107
Súly 548
Méretek 140 x 216 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása