Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Basic guideline for a German company to do business with Japanese companies

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Basic guideline for a German company to do business with Japanese companies Sarah Nagel
Libristo kód: 01638147
Kiadó Grin Publishing, november 2010
Seminar paper from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 95 b
15 557 Ft -1 %
15 253 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Partir Tahar Ben Jelloun / Puha kötésű
common.buy 5 196 Ft
Das Katastrophenprinzip Stanislaw Lem / Puha kötésű
common.buy 3 090 Ft
Analyzing Compositional Data with R K. Gerald van den Boogaart / Puha kötésű
common.buy 29 183 Ft
Mitteilung an den Adel Elisabeth Plessen / Puha kötésű
common.buy 5 938 Ft
Abydos William Matthew Flinders PetrieFrancis Llewellyn Griffith / Puha kötésű
common.buy 18 389 Ft
Fall from Grace Richard North Patterson / Puha kötésű
common.buy 4 727 Ft
Longieren Sigrid Weppelmann / Puha kötésű
common.buy 4 248 Ft
Mit falschem Stolz Andrea Schacht / Puha kötésű
common.buy 3 811 Ft
Hypothekenkrise in den USA und ihre Auswirkungen Michael Schlemmer / Puha kötésű
common.buy 16 026 Ft

Seminar paper from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1 (A), University of Bedfordshire, language: English, abstract: Even though Japan is mostly westernized it remains being traditional Japanese. It has a hierarchically structured culture and society and contains complex rules for interpersonal situations and relationships (Kazuo Nishiyama, 2000, p. 1-9). The Japan culture and society varies from the German. Those differences in cross- boarder alliances are sources of potential conflicts and misunderstandings in business relationships (Susan C. Schneider and Jean-Lois Barsoux, 2003, p. 9). Especially the way of verbal and non-verbal communication: Japan is a high context culture. Many information lay between the lines (in the context). Germany in contrast to that is a low context culture. They give precise information in a direct way. Japanese are more introverted and restrained than the Germans. The importance of face keeping (for e.g. not showing emotions public) is another main difference. In Japan the status of a person (often linked to its age and experience) is important (Edward T. Hall and Mildred Reed Hall, 1987, xvi). But also some little specific differences can cause huge problems. For example the differing attitude towards bribe and gifts can cause difficult misapprehensions. This summary of some of the main differences shows that there are many varieties that can cause problems in business. This gap between the German and the Japanese culture is unconditionally to considers, important to know in detail and very helpful to internalize in doing business with Japan as a German company.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Basic guideline for a German company to do business with Japanese companies
Szerző Sarah Nagel
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 52
EAN 9783640744398
ISBN 364074439X
Libristo kód 01638147
Súly 82
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása