Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Automobile Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Automobile Marketing Anders Parment
Libristo kód: 06828247
Kiadó VDM Verlag, október 2009
This book deals with Automobile Marketing and how distribution contributes to manufacturers and dea... Teljes leírás
? points 240 b
37 849 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Art of Archer Sterling Archer / Kemény kötésű
common.buy 11 743 Ft
Courtleroy. Anne Beale / Puha kötésű
common.buy 11 662 Ft
Defences of the Weak (Routledge Revivals) Thomas Mathiesen / Kemény kötésű
common.buy 86 463 Ft
Becoming Biliterate Bobbie Kabuto / Kemény kötésű
common.buy 100 393 Ft
Battle for the Beginning John F. MacArthur / Puha kötésű
common.buy 6 136 Ft
Collected Works of Thomas Carlyle. Thomas Carlyle / Puha kötésű
common.buy 12 010 Ft

This book deals with Automobile Marketing and how distribution contributes to manufacturers and dealers competitiveness. Based on a thorough analysis of the automobile industry, different distribution solutions are investigated through applying a framework of four strategic issues. First, the pressure to keep distribution costs low while conveying a clear brand message gives rise to decisions on solus or multi franchising. Second, the choice of either selling through one channel that is likely to be committed to the brand, or through multi channels, meaning competition among channels. Third, the choice of selling the products through own outlets or through franchised dealers, the latter giving rise to conflicting interests. Fourth, the choice of mechanisms for coordinating channel members efforts and knowledge exchange. The findings are presented as four distribution chain configurations: the brand-based chain, the efficiency-based chain, the flexibility-based chain and the premium aspiration chain, the latter representing an inferior strategy by trying to be a premium brand while lacking attractive products.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Automobile Marketing
Szerző Anders Parment
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 408
EAN 9783639202496
ISBN 363920249X
Libristo kód 06828247
Kiadó VDM Verlag
Súly 594
Méretek 152 x 229 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása