Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Auswirkungen von Markenerweiterungen auf die Markenstarke

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Auswirkungen von Markenerweiterungen auf die Markenstarke Michael Kunsch
Libristo kód: 01687671
Kiadó Examicus Publishing, március 2012
Studienarbeit aus dem Jahr 2006 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Teljes leírás
? points 46 b
8 058 Ft -9 %
7 269 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


kleine Moorhexe Bernadette Reichmuth / Puha kötésű
common.buy 5 980 Ft
Deleuze & Guattari Jamie Murray / Kemény kötésű
common.buy 90 901 Ft
Kreuz und quer durch Indien und Nepal Ines Hübner / Puha kötésű
common.buy 12 479 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2006 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Note: 1.3, Carl von Ossietzky Universität Oldenburg, Sprache: Deutsch, Abstract: Die Hausarbeit gibt einen Überblick der Auswirkungen von Markenerweiterungen auf die Markenstärke auch anhand von zwei Experimenten und einer Studie.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Auswirkungen von Markenerweiterungen auf die Markenstarke
Szerző Michael Kunsch
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 28
EAN 9783656993322
ISBN 3656993327
Libristo kód 01687671
Súly 45
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása