Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Audience Analysis

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Audience Analysis Denis McQuail
Libristo kód: 04156377
Kiadó SAGE Publications Inc, augusztus 1997
'The book is essentially for a student of mass communication or may be of interest to the communicat... Teljes leírás
? points 393 b
61 140 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Audience Václav Havel / Puha kötésű
common.buy 6 774 Ft
Audience Analysis Denis McQuail / Kemény kötésű
common.buy 84 586 Ft
Controversies in Environmental Policy Sheldon Kamieniecki / Kemény kötésű
common.buy 46 707 Ft
Thucydides Donald Kagan / Puha kötésű
common.buy 9 415 Ft
Science and Technology of Flexible Packaging Barry Morris / Kemény kötésű
common.buy 142 652 Ft
Annals Meeting Reports Douglas Braaten / Puha kötésű
common.buy 36 342 Ft
Piano Play-Along Volume 83 / Puha kötésű
common.buy 7 674 Ft
Free Burma John G. Dale / Puha kötésű
common.buy 14 916 Ft
Performance Assessment for Field Sports Christopher Carling / Puha kötésű
common.buy 35 815 Ft

'The book is essentially for a student of mass communication or may be of interest to the communications expert into communications reserach, theory or operations research. The author addresses a specific "audience" and does it to perfection with a simple very readable presentation' - The Economic Times Denis McQuail provides a coherent and succinct account of the concept of 'media audience' in terms of its history and its place in present-day media theory and research. McQuail describes and explains the main types of audience and the main traditions and fields of audience research. Audience Analysis explains the contrast between social scientific and humanistic approaches and gives due weight to the view 'from the audience' as well as the view 'from the media'. McQuail summarizes key research findings and assesses the impact of new media developments, especially transnationalization and new interactive technology. The book concludes with an evaluation of the continued relevance of the audience concept under conditions of rapid media change. Audience Analysis provides both an overview of past research and a guide to current thinking.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása