Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Assessing Delivery of Service Quality at University of Gondar

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Assessing Delivery of Service Quality at University of Gondar Fentaye Kassa Hailu
Libristo kód: 06844300
Kiadó VDM Verlag, augusztus 2011
One important aspect that must be seen and proven is the effort and commitment of the higher educati... Teljes leírás
? points 138 b
22 123 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Choroby jater Karel Filip / Puha kötésű
common.buy 2 863 Ft
Atlas of Irish History Ruth Dudley Edwards / Puha kötésű
common.buy 15 959 Ft
hamarosan
Die Kunst, von oben zu leben Florian Kronbichler / Kemény kötésű
common.buy 10 938 Ft
Discovery-Based Learning in the Life Sciences Kathleen Susman / Puha kötésű
common.buy 33 138 Ft
Bone Building, Body Shaping Workout Joyce Vedral / Puha kötésű
common.buy 8 734 Ft
Child Exodus From Tibet Birgit van de Wijer / Puha kötésű
common.buy 6 128 Ft
Strommarktliberalisierung in OEsterreich Siegfried Pfannhauser / Puha kötésű
common.buy 28 622 Ft

One important aspect that must be seen and proven is the effort and commitment of the higher education institutions to review regularly the quality of their services given to the students. It is high time to know the current status and level of service quality in different colleges/faculties/ schools of university of Gondar. The questions about the performance of service quality must be answered. According to some scholars, the strategic success of a service organization depends on its ability to consistently meet or exceed customer service expectations. The aim of this study was to examine perception of service quality, expectation of service quality and service gap from students' perspective using modified SERVQUAL instrument in the five colleges/faculties/ schools in the University of Gondar.It is important that colleges/faculties/ schools measure service quality and use the tools of continuous improvement. Therefore, the outcome of the study will be useful for the management and staffs of colleges/faculties/ schools in higher institutions to continuously improve the service quality. The results of the improvement effort finally will benefit the students as well.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Assessing Delivery of Service Quality at University of Gondar
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 84
EAN 9783639377354
ISBN 3639377354
Libristo kód 06844300
Kiadó VDM Verlag
Súly 136
Méretek 152 x 229 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása