Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Artificial Intelligence and Games

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Artificial Intelligence and Games Georgios N. Yannakakis
Libristo kód: 16495683
Kiadó Springer International Publishing AG, február 2018
This is the first textbook dedicated to explaining how artificial intelligence (AI) techniques can b... Teljes leírás
? points 118 b
18 287 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Restore Me Tahereh Mafi / Puha kötésű
common.buy 2 986 Ft
toplistás
Gifts of Imperfection Brene Brown / Kemény kötésű
common.buy 6 794 Ft
toplistás
Lonely Planet Iran Lonely Planet / Puha kötésű
common.buy 7 606 Ft
toplistás
A Sky Beyond the Storm Sabaa Tahir / Puha kötésű
common.buy 4 569 Ft
toplistás
Every Last Breath Jennifer L. Armentrout / Puha kötésű
common.buy 4 320 Ft
toplistás
Fullmetal Alchemist: Fullmetal Edition, Vol. 1 Hiromu Arakawa / Kemény kötésű
common.buy 7 232 Ft
toplistás
JoJo's Bizarre Adventure: Part 5 - Golden Wind, Vol. 4 Hirohiko Araki / Kemény kötésű
common.buy 7 357 Ft
toplistás
Complete Illustrated Encyclopedia of Birds of the World David Alderton / Kemény kötésű
common.buy 9 019 Ft
toplistás
The Obsession Jesse Q. Sutanto / Puha kötésű
common.buy 4 320 Ft
Dorohedoro, Vol. 23 Q. Hayashida / Puha kötésű
common.buy 4 853 Ft
Let's Make Ramen! Hugh Amano / Puha kötésű
common.buy 6 640 Ft
Oxford Picture Dictionary: Monolingual (American English) Dictionary Jayme Adelson-Goldstein / Puha kötésű
common.buy 12 454 Ft
Monochrome Home Hilary Robertson / Kemény kötésű
common.buy 11 772 Ft

This is the first textbook dedicated to explaining how artificial intelligence (AI) techniques can be used in and for games. After introductory chapters that explain the background and key techniques in AI and games, the authors explain how to use AI to play games, to generate content for games and to model players. The book will be suitable for undergraduate and graduate courses in games, artificial intelligence, design, human-computer interaction, and computational intelligence, and also for self-study by industrial game developers and practitioners. The authors have developed a website that complements the material covered in the book with up-to-date exercises, lecture slides and reading.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása