Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Archaeology Is a Brand!

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Archaeology Is a Brand! Cornelius Holtorf
Libristo kód: 10035636
Kiadó Left Coast Press Inc, augusztus 2009
What impact is there on the field to recognize that archaeology is a regular feature in daily life a... Teljes leírás
? points 127 b
20 963 Ft -4 %
19 970 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Cool Illustration Carolina Amell / Kemény kötésű
common.buy 11 093 Ft
Twist of the Wrist, the DVD Keith Code / Digital
common.buy 9 083 Ft
Viracocha Nicholas Els / Puha kötésű
common.buy 9 350 Ft
School Reform Critics Joseph L. DeVitis / Puha kötésű
common.buy 17 471 Ft
Aging in Europe Rocio Fernandez-Ballesteros / Kemény kötésű
common.buy 68 902 Ft
Handbuch Der Klassischen Altertums-Wissenschaft, Vol. 7 Iwan Von Muller / Puha kötésű
common.buy 16 917 Ft
Eltern und Kinder der neuen Zeit Diana Maria Prado Gaitan / Puha kötésű
common.buy 12 479 Ft
Benelux Waterway Vessels JOHN EATON / Puha kötésű
common.buy 8 232 Ft
Sleeping Doll Jeffery Deaver / Puha kötésű
common.buy 4 625 Ft
X-Men - Zukunft ist Vergangenheit, 1 Blu-ray Jennifer Lawrence / Blu-ray
common.buy 5 446 Ft
London Society, Volume 17 Professor James Hogg / Kemény kötésű
common.buy 19 798 Ft

What impact is there on the field to recognize that archaeology is a regular feature in daily life and popular culture? Based upon the study of England, Germany, Sweden and the USA, Cornelius Holtorf examines the commonalities and peculiarities of media portrayal of archaeology in these countries, and the differences between media presentations and audience knowledge and attraction to the subject, In his normal engaging, populist style, Holtorf discusses the main strategies available to archaeologists in engaging with their popular representations. Possessors of a widely recognized, positively valued and well underpinned brand, archaeologists need to take more seriously the appeal of their work.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Archaeology Is a Brand!
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 196
EAN 9781598741797
ISBN 9781598741797
Libristo kód 10035636
Súly 414
Méretek 222 x 222 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása