Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Aprender las claves del CRM en una semana : establecer relaciones con los clientes, motivar y valorar a los empleados, mejorar el servicio

Nyelv SpanyolSpanyol
Könyv Puha kötésű
Könyv Aprender las claves del CRM en una semana : establecer relaciones con los clientes, motivar y valorar a los empleados, mejorar el servicio
Libristo kód: 13217840
Kiadó Ediciones Gestión 2000, S.A., november 2005
Tener una buena cartera de clientes es fundamental para cualquier empresa, puesto que sin clientes n... Teljes leírás
? points 25 b
3 840 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Tajemnica jeziora Raymond Chandler / Puha kötésű
common.buy 1 865 Ft
Educación de adultos : evaluación de centros y experiencias María Luisa Sarrate / Puha kötésű
common.buy 6 321 Ft
Grammatica spagnola Ernesto Bignami / Puha kötésű
common.buy 5 580 Ft
Emma, La Cautiva Cesar Aira / Puha kötésű
common.buy 7 227 Ft
Il papa del ghetto. La leggenda dei Pierleoni Gertrud von Le Fort / Puha kötésű
common.buy 5 048 Ft
Aurevoir, Marie Tina Olivares / Puha kötésű
common.buy 4 989 Ft
Real Writing Mitchell Nobis / Puha kötésű
common.buy 23 540 Ft
Verborgene Chronik 1915-1918 Herbert Kapfer / Kemény kötésű
common.buy 13 225 Ft
Teatro original completo Tomás de Iriarte / Puha kötésű
common.buy 8 097 Ft
Instalador electricista autorizado José Moreno Gil / Puha kötésű
common.buy 9 569 Ft
Childhood Cancer Survivors Nancy Keene / Puha kötésű
common.buy 11 201 Ft

Tener una buena cartera de clientes es fundamental para cualquier empresa, puesto que sin clientes no habría ingresos y consiguientemente no habría negocio. Encontrar nuevos clientes y retener los existentes a partir del establecimiento de relaciones leales es el objetivo más importante para las empresas ya que garantiza su supervivencia empresarial. En este libro encontrará diversos consejos y tácticas para establecer relaciones duraderas con sus clientes y así afianzar la continuidad de su empresa.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Aprender las claves del CRM en una semana : establecer relaciones con los clientes, motivar y valorar a los empleados, mejorar el servicio
Nyelv Spanyol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2005
Oldalszám 100
EAN 9788496426214
ISBN 8496426211
Libristo kód 13217840
Súly 150
Méretek 130 x 200
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása