Nem vált be? Semmi gond! Nálunk 30 napon belül visszaküldheti
Ajándékutalvánnyal nem nyúlhat mellé. A megajándékozott az ajándékutalványért bármit választhat kínálatunkból.
30 nap a termék visszaküldésére
Marc Steinberg, a japán média egyik legakkreditáltabb tudósa kifejti, hogy az anime - japán animációs rajzok - a karakterek, a médiák, a termékek, a média és a fogyasztási formák közötti kapcsolatrendszer támaszpontját jelentik. Ez az anime rendszer pedig a japán médiamixben meghatározott összetett multimédiás formátum alapján működik. Steinberg a jelenség kulcsfontosságú dimenzióit elemzi, kezdve az anime televíziós médiumba való belépésével az 1960-as években. Miután tisztázta az anime esztétikájának természetét és a japán közönség zsigeri kapcsolatát az animációs karakterekkel, a szerző produkciós oldalról közelíti meg a témát, beengedve az egyik legnagyobb japán kiadói és multimédiás óriás székházába. Kadokawa, az anime- és japán képregény- vagy mangókultúra számos főbb karakterének és narratív univerzumának tulajdonosa vagy engedélyese (Neon Cenesis Evangelion, Cowboy Bebop, Aruhi Suzumiya és még sokan mások). Az "Anime System" frissített, strukturált és elegáns képet ad az anime áru- és multimédiás dimenziójáról, amely nagy érdeklődésre tarthat számot a média, a marketing és a kreatív iparágak tudósai számára, és amely minden, a japán animáció szerelmesét lenyűgözi, aki elmélyíteni szeretné tudását. nem csak a japán rajzfilmek és képregények iránti érdeklődésük összetett okairól, hanem mindenekelőtt a kapcsolódó termékekről.
Automatikus fordítás | Eredeti megtekintése (Olasz)