Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Analysis of key marketing themes for Pepsi-Cola

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Analysis of key marketing themes for Pepsi-Cola Benjamin Pommer
Libristo kód: 07180053
Kiadó Grin Publishing, szeptember 2014
Seminar paper from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 91 b
14 624 Ft -2 %
14 325 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Dolce Italiano Gina DePalma / Kemény kötésű
common.buy 11 362 Ft
Easy Jazz Standards Fake Book / Puha kötésű
common.buy 8 473 Ft
Catalysis John R. Anderson / Puha kötésű
common.buy 47 656 Ft
Culture, Civilization, and Humanity Heggy / Puha kötésű
common.buy 31 965 Ft
Book of Job Robert Gordis / Kemény kötésű
common.buy 16 460 Ft
Community Practice in the Network Society Peter Day / Puha kötésű
common.buy 28 042 Ft
Trapped Between the Map and Reality Maria Theresa O'Shea / Kemény kötésű
common.buy 77 576 Ft
Talent - The Term Talent Dan Engelbrektson / Puha kötésű
common.buy 21 578 Ft
Grundzuge Des Eisenbahnwesens Max Haushofer / Puha kötésű
common.buy 25 279 Ft
Red Cell Transfusion Sandra J. Nance / Puha kötésű
common.buy 51 920 Ft
From Conflict to Cooperation Beverly A. Potter / Puha kötésű
common.buy 5 274 Ft
Issledovaniya po istorii i istorii kul'tury tyurkov Sredney Azii Shamsiddin Kamoliddin / Puha kötésű
common.buy 17 183 Ft

Seminar paper from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, University of Applied Sciences Essen, language: English, abstract: PepsiCo is a global consumption goods company with a very diversified portfolio. The company focuses on beverages and junk food. When it comes to brand value and numbers of sold cola beverages, Coca-Cola Co has a unique market share. Especially on the cola-market, both companies are the most successful competitors worldwide.§In Germany, Pepsi-Cola has not been as long on the market as Coca-Cola. None-theless, Pepsi proved to be a strong opponent by initiating clever marketing cam-paigns. However, the German market for cola products is much more competitive than the US-market.§The strategic planning analysis of PepsiCo, using Kotler s four P s, shows, how much Pepsi-Cola s suffers from its lack of image compared to Coca-Cola. Pepsi-Cola is very present in retails and commercials, but does not have a trustful brand image.§Pepsi-Cola s image as a cheap cola drink is a threat to its future deveopment, because a decline in the product-life-cycle is possible. PepsiCo s focus on the German beverage market needs to include a product development, that show consumers, that Pepsi-Cola can be a tasty as well as a sustainable product. The strategy of product diversification must not contain Pepsi-Cola as the main beverage drink of the company.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Analysis of key marketing themes for Pepsi-Cola
Szerző Benjamin Pommer
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 24
EAN 9783656728702
ISBN 3656728704
Libristo kód 07180053
Súly 45
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása