Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Eyetracking Study on Human Categorization

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Eyetracking Study on Human Categorization Magdalena Zettl
Libristo kód: 05284330
Kiadó Grin Publishing, november 2013
Bachelor Thesis from the year 2009 in the subject English Language and Literature Studies - Linguist... Teljes leírás
? points 170 b
26 719 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


100 leichte Duette für 2 Posaunen Franz Kanefzky / Kotta
common.buy 7 369 Ft
Eugen Ehrlich's Sociology of Law Knut Papendorf / Puha kötésű
common.buy 15 947 Ft
Action Research Anke Jauch / Puha kötésű
common.buy 15 119 Ft
Moving Wearables into the Mainstream Joseph L. Dvorak / Kemény kötésű
common.buy 51 953 Ft
Albert Einstein's Special Theory of Relativity Arthur I. Miller / Puha kötésű
common.buy 51 953 Ft
Opinioni de' cantori antichi e moderni. English Pier Francesco Tosi / Puha kötésű
common.buy 9 552 Ft
Une Page d'Amour Emile Zola / Kemény kötésű
common.buy 22 864 Ft
National Income and Economic Progress J.O.N. Perkins / Puha kötésű
common.buy 51 953 Ft

Bachelor Thesis from the year 2009 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, grade: 1.0, University of Mannheim, language: English, abstract: (...)§Due to the importance of Search Engine Marketing, the following research paper is concerned with online advertising on search sites. Advertisements displayed on search engine websites consist of text only and are triggered via keywords. This means that online advertisers choose keywords which determine when to show their advertisement. Of course, it is not solely the selected keywords which determine if the ad is displayed or not. There are other important factors, such as the quality of the website and the budget the advertiser is willing to spend. However, on the whole, the keywords and the ad text are highly important in keyword-based Online Advertising. This points to the fact that the success of an online advertisement is mainly determined by language and the Internet user's interaction with language. If there are words which are more likely to be used as search terms by Internet users, then online advertisers should include these words in their ad text and their keyword list rather than other words. The better the keywords and ad text match the user's search term, the higher the probability that the ad will be displayed and the better the ad performance.§This paper aims to give an answer to the question of which words are preferably used by Internet users when they place a search query. Concluding from this, the thesis intends to provide advertisers with recommendations for keywords that ensure a successful ad performance. In order to deal with this issue, the linguistic theory of the basic level concept will be applied to keyword- based Online Advertising. According to the basic level advantage, basic level words carry the most information, are most distinctive and are preferably used in speaking (cf. Rosch et al. 1976).

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Eyetracking Study on Human Categorization
Szerző Magdalena Zettl
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 94
EAN 9783656533375
ISBN 3656533377
Libristo kód 05284330
Súly 132
Méretek 148 x 210 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása