Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Analytical Study on Perspectives of Brand Awareness and Its Impact upon Consumer Buying Behavior with a View to Facilitate Managerial Decision Making

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Analytical Study on Perspectives of Brand Awareness and Its Impact upon Consumer Buying Behavior with a View to Facilitate Managerial Decision Making Pradeep Kautish
Libristo kód: 01671675
Kiadó Grin Publishing, december 2011
Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Cor... Teljes leírás
? points 392 b
64 132 Ft -2 %
62 849 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Jahrblatt der Interessengemeinschaft Historische Armbrust Jens Sensfelder / Puha kötésű
common.buy 10 408 Ft
Topfpflanzen Moritz Bürki / Kemény kötésű
common.buy 14 326 Ft
Handbuch der Chorleitung Hans G. Bastian / Puha kötésű
common.buy 25 006 Ft
Wie Ist Sozialwissenschaftliche Bildung Moeglich? Thorsten Hippe / Puha kötésű
common.buy 26 916 Ft
Camborne & Around Through Time Ivor Corkell / Puha kötésű
common.buy 7 219 Ft
Zwei- und Mehrbeiner - leben und traumen Wilma Frohne / Puha kötésű
common.buy 7 476 Ft
. .. Vasily Ivanovich Sergeevich / Puha kötésű
common.buy 12 190 Ft
Domestic Violence in Iran Zahra Tizro / Puha kötésű
common.buy 27 173 Ft
Aldine O'Er Land and Sea. Library. Anonymous / Puha kötésű
common.buy 13 956 Ft
Der Glaube versetzt Berge Omraam M. Aivanhov / Puha kötésű
common.buy 4 252 Ft

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: -, Maharshi Dyanand Saraswati Universitym Ajmer (Department of Management Studies), course: Marketing, language: English, abstract: Brand awareness is a rudimentary level of brand knowledge and recognition which result into complex cognitive process called favorable consumer behavior for marketers. Brand awareness is the potential capacity that a consumer has of recognizing or recalling the name of the brand as an offer of a certain category of product. Brand awareness is a dimension of brand equity that affects the decisions of the consumer both at the affective level and the behavior level. Presumably, marketers expect that brand awareness will keep the brand in the consumer s evoked set while consumer decides about the brand for consumption. Brand awareness favors the creation of brand image.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Analytical Study on Perspectives of Brand Awareness and Its Impact upon Consumer Buying Behavior with a View to Facilitate Managerial Decision Making
Szerző Pradeep Kautish
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 348
EAN 9783656079750
ISBN 3656079757
Libristo kód 01671675
Súly 454
Méretek 148 x 210 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása