Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly Andre M. Louw
Libristo kód: 05159629
Kiadó T.M.C. Asser Press, július 2014
This book undertakes a critical examination of commercial rights to sports mega-events (focusing on... Teljes leírás
? points 294 b
48 005 Ft -4 %
45 745 Ft
Beszállítói készleten Küldés 5-7 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Cambridge Global English Stage 3 Activity Book Caroline Linse / Puha kötésű
common.buy 4 565 Ft
Internetový obchod Katarína Bystrická / Puha kötésű
common.buy 8 042 Ft
hamarosan
Managing Information Resources in Libraries Peter Clayton / Puha kötésű
common.buy 39 259 Ft
Detente in Europe John Van Oudenwen / Kemény kötésű
common.buy 63 107 Ft
Combing of History David William Cohen / Puha kötésű
common.buy 21 059 Ft
Valoración del estado de salud y condición física María Plaza Carmona / Puha kötésű
common.buy 13 421 Ft
9/11 and the War on Terror David Holloway / Puha kötésű
common.buy 9 928 Ft
Delightful Decimals and Perfect Percents Lynette Long / Puha kötésű
common.buy 6 062 Ft
Cross-National Appropriation of Work Systems Ayse Saka / Kemény kötésű
common.buy 44 263 Ft
Desire, Practical Reason, and the Good Sergio Tenenbaum / Kemény kötésű
common.buy 64 324 Ft
Mathematical Methods for Optical Physics and Engineering Gregory J Gbur / Kemény kötésű
common.buy 59 290 Ft
Chemical Bioavailability in Terrestrial Environments Ravendra Naidu / Kemény kötésű
common.buy 52 086 Ft

This book undertakes a critical examination of commercial rights to sports mega-events (focusing on sponsorship), the exclusivity of such rights and the legal implications of the modern mega-event sponsorship model. It examines ambush marketing of events and the law s treatment of ambushing (specifically in the form of sui generis event legislation) in a review of 10 major jurisdictions selected on the basis of the importance of the events they are to host in the near future or have hosted recently, and the relevant domestic legislation. It critically examines the legitimacy of such commercial rights protection by means of the use of laws in the context of accepted principles of intellectual property law, competition law and human rights law. Specifically, it questions the legitimacy of the creation of statutory association rights to mega-events, and considers potential future developments in respect of the law s treatment of mega-event commercialisation.§Valuable for practitioners and academics (in the fields of sportslaw/sponsorship/marketing/intellectual property law); sports administrators (sports governing bodies); corporate sponsors of sports and other events; potential mega-event host governments and law-makers; civil rights organisations.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly
Szerző Andre M. Louw
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 764
EAN 9789067049597
ISBN 906704959X
Libristo kód 05159629
Súly 1162
Méretek 235 x 158 x 46
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása