Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Allocation of Marketing Resources to Optimize Customer Equity

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Allocation of Marketing Resources to Optimize Customer Equity Giuliano Tirenni
Libristo kód: 07118138
To stay competitive, companies spend billions of§dollars each year on building long-term relationshi... Teljes leírás
? points 298 b
48 020 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Minecraft - Llawlyfr Ymladd Mojang / Kemény kötésű
common.buy 4 326 Ft
Signifying Animals / Kemény kötésű
common.buy 79 567 Ft
Respiratory System Paul R. Goddard / Puha kötésű
common.buy 8 157 Ft
Inseln Der Weisheit Alexander Moszkowski / Puha kötésű
common.buy 12 920 Ft
Carter Burwell Carter Burwell / Puha kötésű
common.buy 7 096 Ft
Men Should Come With Warning Labels Sonia Torretto / Puha kötésű
common.buy 7 014 Ft
What the Silence Said David W Hickman / Puha kötésű
common.buy 4 939 Ft
Lucy Edward Morse / Puha kötésű
common.buy 9 444 Ft
Notes on the Puerto Rican Revolution Gordon K. Lewis / Puha kötésű
common.buy 10 438 Ft
Spieltheorie Werner Krabs / Puha kötésű
common.buy 11 468 Ft
Empire! Red Jordan Arobateau / Puha kötésű
common.buy 10 006 Ft
Estimation and Optimization Problems in Power Markets Katrin Jensen / Puha kötésű
common.buy 35 682 Ft

To stay competitive, companies spend billions of§dollars each year on building long-term relationships§with their customers. Marketing managers are§therefore constantly challenged with the problem of§how to allocate a limited marketing budget across§customers and competing marketing initiatives. This§work addresses the problem of how to efficiently§allocate marketing resources to maximize the§financial value generated by marketing investments.§Advanced stochastic models addressing the following§three issues are proposed: a) maximization of§customer lifetime value by linking marketing actions§to the financial value generated during the§relationship with the company, b) estimation of the§financial profile of customers and, c) use of risk§management techniques to select the optimal customer§portfolio. This research has been done while the§author was working at the Math & Computer Science§Department of the IBM Zurich Research Laboratory in§Rüschlikon, Switzerland.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Allocation of Marketing Resources to Optimize Customer Equity
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 168
EAN 9783838101125
ISBN 383810112X
Libristo kód 07118138
Súly 254
Méretek 152 x 229 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása