Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

All Business is Local

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv All Business is Local John Quelch
Libristo kód: 04432106
Kiadó Penguin Books, február 2012
What's the most important factor in business today? Global competition? Digital development? Or is t... Teljes leírás
? points 47 b
9 003 Ft -18 %
7 359 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


All Creatures Great and Small James Herriot / Puha kötésű
common.buy 5 110 Ft
Leading the Sustainable Organization Tim Galpin / Puha kötésű
common.buy 27 943 Ft
Poly(lactic acid) Science and Technology Yoshiharu Kimura / Kemény kötésű
common.buy 97 423 Ft
All Cheeses Great and Small Alex James / Puha kötésű
common.buy 5 110 Ft
Geheime Kommandosache "Peenemünde-West" Dietrich Gildenhaar / Kemény kötésű
common.buy 6 154 Ft
Strategic Foresight Alfred Marcus / Kemény kötésű
common.buy 22 453 Ft
Public-Private Partnerships Johan Lamprecht / Puha kötésű
common.buy 31 392 Ft
Theater of the Mind Neil Verma / Kemény kötésű
common.buy 50 314 Ft
GI -- 14. Jahrestagung H.-D. Ehrich / Puha kötésű
common.buy 26 550 Ft
Experiencing God In A Secular World Ian Stuchbery / Puha kötésű
common.buy 20 285 Ft
From Slave Ship To Freedom Road Julius Lester / Puha kötésű
common.buy 3 262 Ft

What's the most important factor in business today? Global competition? Digital development? Or is the age-old concept of 'place' actually the key to success even in today's advanced economy? Marketing experts John Quelch and Katherine Jocz believe that huge opportunities are on offer to marketers and business leaders if they stay focused on the power of locality. In "All Business Is Local", they propose a radically different way of looking at marketing. As society becomes increasingly globalized and obsessed with the virtual world, businesses can easily forget that 'place' is more relevant than ever, and that it remains a major factor in the way we organize our lives. Radically redefining 'place' as a business imperative in the global economy, Quelch and Jocz explore five categories (psychological, physical, virtual, geographical and global) and teach us that just as customers' relationships to places profoundly affect their relationships to businesses, today's companies - large and small - have to be local as well as global in order to succeed.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés All Business is Local
Szerző John Quelch
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 256
EAN 9780241961643
ISBN 0241961645
Libristo kód 04432106
Kiadó Penguin Books
Súly 340
Méretek 235 x 171 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása