Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Akustische Markenführung als Teilbereich des Neuromarketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Akustische Markenführung als Teilbereich des Neuromarketing Lutz Schülke
Libristo kód: 01892386
Kiadó AVM Akademische Verlagsgemeinschaft, november 2012
Diese Arbeit befasst sich mit dem Thema Audio-Branding. Es wird der Zusammenhang von Produkt und Kla... Teljes leírás
? points 73 b
12 585 Ft -10 %
11 325 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Bleach, Vol. 26 Tite Kubo / Puha kötésű
common.buy 3 855 Ft
Oldtimer auf der Donau Franz Dosch / Puha kötésű
common.buy 7 565 Ft
British Motorcycles of the 1940s and '50s Mick Walker / Puha kötésű
common.buy 4 551 Ft
Kursbuch, m. Audio-CD / Puha kötésű
common.buy 8 654 Ft
Built Environment and Public Health Russell P Lopez / Puha kötésű
common.buy 45 822 Ft
Chicken Soup for the Soul: Tough Times, Tough People Jack Canfield / Puha kötésű
common.buy 5 625 Ft
Constitutional Culture and Democratic Rule John A. Ferejohn / Puha kötésű
common.buy 18 164 Ft
Information, Incentives and the Economics of Control G. C. Archibald / Kemény kötésű
common.buy 59 106 Ft
Alex, Adrenalin pur! Damaris Kofmehl / Puha kötésű
common.buy 3 994 Ft
Build a Poster - Atlantis Arkady Roytman / Puha kötésű
common.buy 1 786 Ft
Narrative and Structure John Holloway / Puha kötésű
common.buy 19 531 Ft
Ansichten aus Alt-Simmering Petra Leban / Puha kötésű
common.buy 7 565 Ft

Diese Arbeit befasst sich mit dem Thema Audio-Branding. Es wird der Zusammenhang von Produkt und Klang in Bezug auf die Werbemaßnahme Audio-Branding und deren Effektivita t als solche untersucht. Ziel dieser Arbeit ist die Darstellung und kritische Analyse der derzeitigen Situation und der aktuellen Entwicklung im Bereich der akustischen Markenfu hrung. Dazu werden Erkenntnisse aus den verschiedensten Gebieten zusammengetragen, um herauszufinden, welche Aussagen sich fachu bergreifend decken und welche Aussagen widerspru chlich erscheinen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Akustische Markenführung als Teilbereich des Neuromarketing
Szerző Lutz Schülke
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 86
EAN 9783869243870
Libristo kód 01892386
Súly 139
Méretek 152 x 210 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása