Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Airline Marketing and Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Airline Marketing and Management Stephen Shaw
Libristo kód: 04782026
Kiadó Taylor & Francis Ltd, július 2011
Through six previous editions, "Airline Marketing and Management" has established itself as the lead... Teljes leírás
? points 608 b
95 642 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Field Guide to Understanding 'Human Error' Sidney Dekker / Puha kötésű
common.buy 17 456 Ft
Complete Novels Franz Kafka / Puha kötésű
common.buy 7 773 Ft
Human Performance on the Flight Deck Don Harris / Puha kötésű
common.buy 28 957 Ft
Risk Management and Corporate Sustainability in Aviation Triant G. Flouris / Kemény kötésű
common.buy 81 395 Ft
Life in Error James Reason / Puha kötésű
common.buy 27 793 Ft
Das ultimative Deep Purple Kompendium Martin Popoff / Puha kötésű
common.buy 8 373 Ft
Crafterina Vanessa Estelle Salgado / Puha kötésű
common.buy 5 778 Ft
Private International Law Essentials David Hill / Puha kötésű
common.buy 10 025 Ft
Two Arabs, a Berber, and a Jew Lawrence Rosen / Puha kötésű
common.buy 14 559 Ft
Aviation Visual Perception Lauren Scharff / Kemény kötésű
common.buy 95 642 Ft
Improving Air Safety through Organizational Learning Jose Sanchez-Alarcos Ballesteros / Kemény kötésű
common.buy 76 675 Ft
Safety Culture: Theory, Method and Improvement Stian Antonsen / Kemény kötésű
common.buy 109 899 Ft

Through six previous editions, "Airline Marketing and Management" has established itself as the leading textbook for students of marketing and its application to today's airline industry, as well as a reference work for those with a professional interest in the area. Carefully revised, the seventh edition of this internationally successful book examines an exceptionally turbulent period for the industry. This title features new material on: changes in customer needs, particularly regarding more business travellers choosing - or being forced - to travel economy, and analysis of the bankruptcy of 'All Business Class' airlines; an explanation of the US/EU 'Open Skies' agreement and analysis of its impact; the increase in alliance activity and completion of several recent mergers, and the marketing advantages and disadvantages that have resulted; product adjustments that airlines must make to adapt to changes in the marketing environment, such as schedule re-adjustments and the reconfiguration of aircraft cabins; changes in pricing philosophies, with, for example, airlines moving to 'A La Carte' pricing, whereby baggage, catering and priority boarding are paid for as extras; airline websites and their role as both a selling and distributing tool; and, the future of airline marketing. A review of the structure of the air transport market and the marketing environment is followed by detailed chapters examining business and marketing strategies, product design and management, pricing and revenue management, current and future distribution channels, and selling, advertising and promotional policies. The reader will benefit from greater understanding of both marketing and airline industry jargon and from knowledge obtained regarding the extraordinary strategic challenges now facing aviation. Written in a straightforward, easy-to-read style and combining up-to-date and relevant examples drawn from the worldwide aviation industry, this new edition will further enhance the book's reputation for providing the ideal introduction to the subject.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Airline Marketing and Management
Szerző Stephen Shaw
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 384
EAN 9781409401476
ISBN 1409401472
Libristo kód 04782026
Súly 858
Méretek 160 x 239 x 31
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása