Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Airline e-Commerce

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Airline e-Commerce Michael Hanke
Libristo kód: 04345319
Kiadó Taylor & Francis Ltd, november 2014
Online travel is big business and has become one of the most popular items purchased by consumers on... Teljes leírás
? points 199 b
31 142 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Game of Sculpture Hervé Tullet / Kemény kötésű
common.buy 5 537 Ft
Achieve IELTS 2 Louis Harrison / Puha kötésű
common.buy 20 826 Ft
Airline Marketing and Management Stephen Shaw / Puha kötésű
common.buy 21 404 Ft
Grievous Angel (Bob Skinner series, Book 21) Quintin Jardine / Puha kötésű
common.buy 4 608 Ft
C++ Programming D Malik / Puha kötésű
common.buy 43 389 Ft
Historical Directory of Trade Unions Victoria Ryan / Kemény kötésű
common.buy 52 907 Ft
Airline Operations and Scheduling Massoud Bazargan / Kemény kötésű
common.buy 85 840 Ft
Data Mining and Statistical Analysis Using SQL Robert P. Trueblood / Puha kötésű
common.buy 16 243 Ft
Eyes Only Fern Michaels / Puha kötésű
common.buy 3 293 Ft
Underbalanced Drilling: Limits and Extremes Bill Rehm / Kemény kötésű
common.buy 100 487 Ft
AIRLINE SECURITY / Puha kötésű
common.buy 8 764 Ft
Aerospace Marketing Management Philippe Malaval / Kemény kötésű
common.buy 40 317 Ft
hamarosan
Historic Airports Bob Hawkins / Kemény kötésű
common.buy 26 609 Ft

Online travel is big business and has become one of the most popular items purchased by consumers on the internet. In 2005, US$106 billion was spent on online travel products and services with air travel alone accounting for over US$65 billion or sisty per cent. This represents almost a quarter of the total worldwide business-to-consumer (B2C) online spending. A variety of contributing factors is responsible for this development: first, the emergence of the internet and specifically the worldwide web and their commercial applications in the mid 1990s second, a change in the behavior of consumers who through inexpensive internet access and growing familiarity with easy-to-use technology today shop 24/7 from anywhere in the world third, airline companies use the internet not only as a new platform to service, sell and market but by cutting traditional supply channels and reaching directly to the end consumer - also to realize cost savings in their distribution systems fourth, the arrival of new intermediaries in the form of internet travel agencies (such as Expedia and Opodo), network affiliates, and mass sales and marketing websites that distribute travel products to the public. Considering the above, airline companies all over the world have integrated (or are in the process of doing so) electronic commerce or e-commerce into their business operations in various shapes and forms. Today, it is no longer a question of 'if' for airline companies but 'how' to deal with e-commerce and leverage it to enhance their competitiveness. This book explores these issues.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása