Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Aesthetics in Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Aesthetics in Marketing Rajat Kanti Baisya
Libristo kód: 04684824
Kiadó SAGE Publications Inc, március 2008
A book for Indian designers and brand marketers, Aesthetics in Marketing primarily deals with unders... Teljes leírás
? points 69 b
12 040 Ft -9 %
10 838 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Born To Die, 1 Audio-CD (Jewelcase) Lana Del Rey / Audio CD
common.buy 4 568 Ft
Neoconservatism Justin Vaďsse / Puha kötésű
common.buy 17 013 Ft
Vimy Ridge, 1917 I A J Turner / Puha kötésű
common.buy 10 139 Ft
Flora of the Guianas. Series A: Phanerogams Fascicle 22 M J Jansen-Jacobs / Puha kötésű
common.buy 34 386 Ft
MyMaths for Key Stage 3: Teacher Companion 2C Chris Green / Kemény kötésű
common.buy 64 255 Ft
Atlas of American Religion William M. Newman / Kemény kötésű
common.buy 52 917 Ft
If It Bleeds, It Leads Matthew Robert Kerbel / Puha kötésű
common.buy 14 442 Ft
Phenomenology in a Pluralistic Context William L. McBride / Kemény kötésű
common.buy 46 647 Ft
Good Soul of Szechuan Bertolt Brecht / Puha kötésű
common.buy 7 174 Ft

A book for Indian designers and brand marketers, Aesthetics in Marketing primarily deals with understanding aesthetics beyond its visual association and making it relevant to product designing strategies. It is the first attempt of its kind to understand the influence of aesthetics in the context of two very important sectors of the industry-consumer durables and automobile. The book analyses various aesthetic attributes, qualities and elements in a product and deliberates on the important of each of these and the kind of balance necessary among them for designing successful products. It stands out on account of the theory, concepts and models discussed, which have a strong foundation in the authors' primary research. Through real-life case studies, interviews, and company and consumer surveys, the authors have brought to the fore the important of aesthetics in various aspects of marketing, like cultivation of a brand image, and have focused on the role played by demographic variables in influencing product buying decisions. Bringing a whole new meaning to the adage 'beauty is in the eye of the beholder', this book will certainly lead to introspection on the importance of 'aesthetics' in the market value of a product.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Aesthetics in Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 316
EAN 9780761935957
ISBN 0761935959
Libristo kód 04684824
Súly 354
Méretek 150 x 215 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása