Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Advertising

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Advertising Chris Hackley
Libristo kód: 01264484
Kiadó SAGE Publications Inc, október 2009
The study of advertising is a heated and expansive forum, with research diverging along methodologic... Teljes leírás
? points 1476 b
258 058 Ft -10 %
232 246 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Discussions and More Penny Ur / Puha kötésű
common.buy 28 720 Ft
Advertising Concept Book Pete Barry / Kemény kötésű
common.buy 11 345 Ft
Anthony Trollope y Analisis del Discurso Anderzon Medina Roa / Puha kötésű
common.buy 23 703 Ft
Absolute Essentials of Advertising / Kemény kötésű
common.buy 32 483 Ft
Disappearance of the Dowry Muriel Nazzari / Kemény kötésű
common.buy 36 982 Ft
Cities of God Graham Ward / Puha kötésű
common.buy 25 355 Ft
14 Ways to Accomplish Your Mission Lavern Nepaul / Puha kötésű
common.buy 5 758 Ft
Cloister and the Hearth ... Second Edition. Charles Reade / Puha kötésű
common.buy 11 662 Ft

The study of advertising is a heated and expansive forum, with research diverging along methodological, semantic and often political lines. This eclectic, extensive and inclusive collection draws together the diverse literature with a view to organising and making sense of the state of play of advertising research, with papers drawn not only from the major international advertising journals, but also widely across the social sciences. Accommodating statistical, behavioural and interpretive perspectives, this three-volume set is organized into three broad categories. Volume one looks at advertising management, including creativity, agency-client relations, campaign planning and effectiveness, media planning and brand communications. Volume two looks at the cultural influence of advertising, including its ideological character, theoretical influences, and cross-cultural aspects. Volume three looks at advertising science: the experimental and survey data-gathering methods involved in measuring advertising effectiveness.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Advertising
Szerző Chris Hackley
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 1312
EAN 9781412934299
ISBN 141293429X
Libristo kód 01264484
Súly 2380
Méretek 156 x 234 x 247
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása