Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Advertising Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Advertising Management Jaishri Jethwaney
Libristo kód: 01286336
Kiadó OUP India, július 2012
The second edition of Advertising Management has been revised to reflect the changes in the business... Teljes leírás
? points 118 b
18 509 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Miniaturní neřesti aneb Pokoušení aforismy Zdeňka Ortová / Kemény kötésű
common.buy 1 290 Ft
50 Designers You Should Know Claudie Hellmann / Puha kötésű
common.buy 12 448 Ft
Orbis Artis Jaroslav Brabec / Puha kötésű
common.buy 5 038 Ft
Firmy, ktoré víťazia Lawrence Susskind / Kemény kötésű
common.buy 5 224 Ft
Forged Jonathan Keats / Kemény kötésű
common.buy 8 232 Ft
Die Fähigkeit zu sterben Sabine Lenz / Kemény kötésű
common.buy 6 106 Ft
Foreign Policy and Interdependence in Gaullist France Edward Morse / Kemény kötésű
common.buy 74 614 Ft
Understanding the Koran Mateen Elass / Puha kötésű
common.buy 9 144 Ft
History of Modern Israel Colin Shindler / Puha kötésű
common.buy 12 796 Ft
Perspectives of Quality in Adult Learning Peter Boshier / Puha kötésű
common.buy 27 400 Ft

The second edition of Advertising Management has been revised to reflect the changes in the business environment and the industry since the first edition was published in 2006. Beginning with an overview of advertising and sales promotion management, the book discusses in detail brand building and advertising management, the advertising agency, and strategy and planning process in advertising campaigns. It goes on to discuss the emerging field of digital advertising, the role of consumer behavior and advertising research, creative strategy and creative development, media strategy and planning in advertising, agency relationships, and advertising classification and current issues. Finally, it discusses advertising law and ethics, rural advertising in India, and globalization in Indian advertising. The book is the right amalgamation of academic inputs as well as industry orientation. It is accompanied by a CD containing video exercises.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Advertising Management
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 684
EAN 9780198074120
ISBN 0198074123
Libristo kód 01286336
Kiadó OUP India
Súly 900
Méretek 242 x 188 x 28
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása