Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Advertising Cultures

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Advertising Cultures Timothy De Waal Malefyt
Libristo kód: 05119788
Kiadó Taylor & Francis Ltd, június 2003
Through its artful engagement with consumers, advertising subtly shapes our everyday worlds. It play... Teljes leírás
? points 134 b
21 186 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Active and Passive Vibration Control of Structures Peter Hagedorn / Kemény kötésű
common.buy 44 465 Ft
Der Mann, der niemals lebte, 1 Blu-ray Pietro Scalia / Blu-ray
common.buy 7 197 Ft
Lacan and Science Jason Glynos / Puha kötésű
common.buy 28 530 Ft
Forbes Great Minds of Business Forbes Magazine Staff / Puha kötésű
common.buy 9 892 Ft
Essays on Deleuze Daniel Smith / Kemény kötésű
common.buy 57 167 Ft
What Comes Naturally Peggy Pascoe / Puha kötésű
common.buy 22 594 Ft
Without Benefit of Clergy Karin E. Gedge / Kemény kötésű
common.buy 35 996 Ft
American Falls Barry Gifford / Kemény kötésű
common.buy 13 417 Ft
Principles of Hydrology Mysooru R. Yadupathi Putty / Puha kötésű
common.buy 29 321 Ft
Vision of a New Liberalism? / Kemény kötésű
common.buy 39 622 Ft

Through its artful engagement with consumers, advertising subtly shapes our everyday worlds. It plays upon powerful emotions -- envy, fear, lust and ambition. But the industry itself is far more subtle and complex than many people might assume. Through an innovative mix of business strategy and cultural theory, this pioneering book provides a behind-the-scenes analysis of the link between advertising and larger cultural forces, as well as a rare look into the workings of agencies themselves. How do advertisements endeavour to capture real life? How do advertising agencies think of their audience: the consumer and their corporate client? What issues do agencies have to consider when using an advertisement in a range of different countries? What specific methods are used to persuade us not only to buy but to remain loyal to a product? How do advertisers fan consumer desire? An incisive understanding of human behaviour is at the core of all these questions and is what unites advertisers and anthropologists in their work. While this link may come as a surprise to those who consider the former to be firmly rooted in commerce and the latter in culture, this book clearly shows that these two fields share a remarkable number of convergences. From constructing a Japaneseness that appeals to two very different Western audiences, to tracking advertising changes in the post World War II period, to considering how people can be influenced by language and symbols, Advertising Cultures is an indispensable guide to the production of images and to consumer behaviour for practitioners and students alike.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Advertising Cultures
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2003
Oldalszám 236
EAN 9781859736784
ISBN 1859736785
Libristo kód 05119788
Súly 354
Méretek 158 x 229 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása