Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Advertising by Design - Generating and Designing Creative Ideas Across Media, 4th Edition

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Advertising by Design - Generating and Designing Creative Ideas Across Media, 4th Edition
Libristo kód: 33092157
Kiadó John Wiley & Sons Inc, június 2021
A real-world introduction to advertising design and art direction, updated and revised for today's i... Teljes leírás
? points 248 b
38 503 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-14 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
Ogilvy on Advertising / Puha kötésű
common.buy 5 017 Ft
toplistás
D&AD. The Copy Book Julius Wiedemann / Kemény kötésű
common.buy 7 458 Ft
toplistás
Hegarty on Creativity John Hegarty / Kemény kötésű
common.buy 5 017 Ft
A Technique for Producing Ideas James Webb Young / Puha kötésű
common.buy 3 699 Ft
Soled Out: The Golden Age of Sneaker Advertising SNEAKER FREAKER / Kemény kötésű
common.buy 21 778 Ft
Hegarty on Advertising John Hegarty / Kemény kötésű
common.buy 11 197 Ft
Keith Haring/Jean-Michel Basquiat - Crossing Lines Anna Karina Hofbauer / Kemény kötésű
common.buy 18 282 Ft

A real-world introduction to advertising design and art direction, updated and revised for today's industry The newly revised Fourth Edition of Advertising by Design: Generating and Designing Creative Ideas Across Media delivers an invigorating and cutting-edge take on concept generation, art direction, design, and media channels for advertising. The book offers principles, theories, step-by-step instructions, and advice from esteemed experts to guide you through the fundamentals of advertising design and the creative process. With a fresh focus on building a coherent brand campaign through storytelling across all media channels, Advertising by Design shows you how to conceive ideas based on strategy, build brands with compelling advertising, and encourage social media participation. You'll also get insights from guest essays and interviews with world-leading creatives in the advertising industry. The book is filled with practical case studies that show real-world applications. You'll also benefit from coverage of * A quick start guide to advertising * A thorough introduction to what advertising is, including its purpose, categories, forms, media channels, social media listening, and its creators * Creative thinking strategies and how to generate ideas based on creative briefs * Utilizing brand archetypes and creating unique branded content * Composition by design, including the parts of an ad, the relationship between images and copy, basic design principles, and points of view * How to build a brand narrative in the digital age * Copywriting how-to's for art directors and designers * Experiential advertising * An examination of digital design, including subsections on the basics of mobile and desktop website design, motion, digital branding, and social media design Perfect for students and instructors of advertising design, art direction, graphic design, communication design, and copywriting, Advertising by Design also will earn a place in the libraries of business owners, executives, managers, and employees whose work requires them to understand and execute on branding initiatives, advertising campaigns, and other customer-facing content.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Advertising by Design - Generating and Designing Creative Ideas Across Media, 4th Edition
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2021
Oldalszám 288
EAN 9781119691495
ISBN 1119691494
Libristo kód 33092157
Súly 810
Méretek 275 x 215 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
The Creative Act Rick Rubin / Kemény kötésű
common.buy 9 069 Ft
toplistás
Logo Modernism Jens Müller / Kemény kötésű
common.buy 21 792 Ft
toplistás
The History of Graphic Design. 40th Ed. Jens Müller / Kemény kötésű
common.buy 9 243 Ft
toplistás
Building a StoryBrand Donald Miller / Puha kötésű
common.buy 5 390 Ft
toplistás
Strategyzer Box Set Alexander Osterwalder / Puha kötésű
common.buy 58 218 Ft
toplistás
Logo Beginnings JENS MÜLLER / Kemény kötésű
common.buy 21 792 Ft
toplistás
Office Quizpedia / Puha kötésű
common.buy 5 171 Ft
toplistás
Design and Strategy / Puha kötésű
common.buy 21 807 Ft
toplistás
DESIGN(H)ERS / Kemény kötésű
common.buy 16 184 Ft
Helmut Newton. Legacy / Kemény kötésű
common.buy 38 056 Ft
100 Things Every Designer Needs to Know About People Susan Weinschenk / Puha kötésű
common.buy 10 640 Ft
Research for Designers / Puha kötésű
common.buy 22 121 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása