Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period John Strachan
Libristo kód: 02026889
Kiadó Cambridge University Press, június 2011
Advertising, which developed in the late eighteenth century as an increasingly sophisticated and wid... Teljes leírás
? points 134 b
21 525 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Geometry of Banach Spaces - Selected Topics J. Diestel / Puha kötésű
common.buy 22 617 Ft
Garnisonen der NVA und GSTD Olaf Kersten / Puha kötésű
common.buy 11 504 Ft
Metamathematics of Fuzzy Logic Petr Hájek / Puha kötésű
common.buy 110 217 Ft
Integrated Management of Depression in the Elderly Carolyn A. Chew-GrahamRobert BaldwinAlistair Burns / Puha kötésű
common.buy 31 320 Ft
Abfallwirtschaftsgesetz ind / Kemény kötésű
common.buy 30 275 Ft
Nachwuchs im Garten Wolfgang Kawollek / Puha kötésű
common.buy 3 764 Ft
Finalization in Science Wolf Schäfer / Kemény kötésű
common.buy 110 217 Ft
Conceptualising the Social World John Scott / Kemény kötésű
common.buy 33 622 Ft
Die Flugbegleiterin. Bd.2 Valerie Nilon / Puha kötésű
common.buy 5 181 Ft
Premiumhandelsmarken Im Sortiment Des Einzelhandels Annett Wolf / Puha kötésű
common.buy 33 575 Ft
Lie Groups Daniel Bump / Kemény kötésű
common.buy 38 529 Ft
Computational Intelligence: Theory and Applications Bernd Reusch / Puha kötésű
common.buy 48 890 Ft
Via Nubila - Am Grund des Himmels Arndt Latußeck / Kemény kötésű
common.buy 23 920 Ft

Advertising, which developed in the late eighteenth century as an increasingly sophisticated and widespread form of brand marketing, would seem a separate world from that of the 'literature' of its time. Yet satirists and parodists were influenced by and responded to advertising, while copywriters borrowed from the wider literary culture, especially through poetical advertisements and comic imitation. This 2007 study to pays sustained attention to the cultural resonance and literary influences of advertising in the late eighteenth and early nineteenth centuries. John Strachan addresses the many ways in which literary figures including George Crabbe, Lord Byron and Charles Dickens responded to the commercial culture around them. With its many fascinating examples of contemporary advertisements read against literary texts, this study combines an intriguing approach to the literary culture of the day with an examination of the cultural impact of its commercial language.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period
Szerző John Strachan
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 370
EAN 9780521293068
ISBN 0521293065
Libristo kód 02026889
Súly 586
Méretek 154 x 229 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása