Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Advertising and Promotional Culture

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Advertising and Promotional Culture P. David Marshall
Libristo kód: 16830132
Kiadó Bloomsbury Publishing, január 2018
This key textbook traces the development of advertising from the mid-nineteenth century to the prese... Teljes leírás
? points 158 b
24 851 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Anno Dracula 1999: Daikaiju Kim Newman / Puha kötésű
common.buy 5 698 Ft
Horror Gems, Vol. Three: August Derleth and others August Derleth / Puha kötésű
common.buy 5 995 Ft
EVERY PICT TELLS A STORY COLOR Chaim Natan Firszt / Puha kötésű
common.buy 3 602 Ft

This key textbook traces the development of advertising from the mid-nineteenth century to the present, providing connections with the past that illuminate present developments and point to future possibilities. Chapters take a variety of theoretical approaches to address four main themes: how advertising imagines the future through the promise of transformation; how tribalism creates a sense of collective identity organised around a product; how advertising builds engagement through participation/presumption; how the blurring of advertising, news, art, education and entertainment characterises the attention economy. P. David Marshall and Joanne Morreale expertly trace these themes back to the origins of consumer culture and demonstrate that, while they have adapted to accord with new technologies, they remain the central foci of advertising today. Ideal for researchers of Media Studies, Communication, Cultural Studies or Advertising at all levels, this is the essential guide to understanding the contemporary milieu and future directions for the advertising industry.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Advertising and Promotional Culture
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2018
Oldalszám 266
EAN 9781137026231
ISBN 1137026235
Libristo kód 16830132
Súly 406
Méretek 233 x 157 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása