Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Advertising and Promotion

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Advertising and Promotion Chris Hackley
Libristo kód: 04799698
Kiadó Sage Publications, november 2014
Advertising and Promotion introduces the key concepts, issues and processes for the study of adverti... Teljes leírás
? points 640 b
99 936 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Right To Fight Gerald Astor / Puha kötésű
common.buy 10 203 Ft
Childhood, Autobiography and the Francophone Caribbean Louise Hardwick / Kemény kötésű
common.buy 51 516 Ft
Egyptian Mummy / Kemény kötésű
common.buy 3 576 Ft
New Policing E Mclaughlin / Puha kötésű
common.buy 40 748 Ft
Corsican Fragments Matei Candea / Puha kötésű
common.buy 11 424 Ft
Hackney Crucible Morris Beckman / Puha kötésű
common.buy 14 029 Ft
Anthropology and Nostalgia David Berliner / Kemény kötésű
common.buy 65 470 Ft
Korgi Book 3 A Hollow Beginning Christian Slade / Puha kötésű
common.buy 3 951 Ft
Philosophical Investigations into the Essence of Human Freedom F.W.J. von Schelling / Puha kötésű
common.buy 17 846 Ft

Advertising and Promotion introduces the key concepts, issues and processes for the study of advertising and promotion. It offers first-hand examples gathered from leading international advertising agencies and is told from the perspective of the agency to help give you a fun and creative insider view and think beyond the client position. This dynamic approach also emphasises the importance of the brand in communications strategy and holistic thinking regarding the promotional mix. The author draws not only on management and marketing research but also other disciplines such as cultural/media studies and sociology to offer a rounded and critical perspective on the subject. This new edition includes: *A new chapter on creativity, strategy and planning *New case studies with increased global coverage including emerging markets *Increased coverage of the internet and its effects on advertising *Enhanced website materials including videos, journal articles and multiple choice questions

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Advertising and Promotion
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 376
EAN 9781446280713
ISBN 1446280713
Libristo kód 04799698
Súly 794
Méretek 188 x 234 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása