Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Advertising and Consumer Culture in China

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Advertising and Consumer Culture in China Hongmei Li
Libristo kód: 02951695
Kiadó Wiley-Blackwell, június 2016
This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and p... Teljes leírás
? points 170 b
27 288 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Pagan Book of Living and Dying Starhawk / Puha kötésű
common.buy 6 726 Ft
Advanced Tokamak Stability Theory Linjin Zheng / Puha kötésű
common.buy 16 211 Ft
International Law Reports E. Lauterpacht / Kemény kötésű
common.buy 67 899 Ft
Eulenkopf Charly Weller / Puha kötésű
common.buy 4 496 Ft
Boolean Functions and Their Applications in Cryptography Chuan-Kun Wu / Kemény kötésű
common.buy 61 893 Ft
Tools of Justice Kalpana Kannabiran / Puha kötésű
common.buy 24 221 Ft
hamarosan
Clojurescript: Up and Running Luke VanderHart / Puha kötésű
common.buy 12 825 Ft
Cemetery Of Swallows Mallock / Puha kötésű
common.buy 7 656 Ft
Betrieb Und Verkehr Der Preussischen Staatsbahnen Wilhelm Cauer / Puha kötésű
common.buy 44 413 Ft
Vermarktungsansätze für eine Touristische Route Melanie Feldhaar / Puha kötésű
common.buy 19 936 Ft
Antiziganismus Und Gesellschaft André Lohse / Puha kötésű
common.buy 20 388 Ft
Clinical Trials in Psychiatry 2e Everitt / Kemény kötésű
common.buy 51 026 Ft

This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and profession in China's search for modernity and cultural globalization. It compares and contrasts the advertising practices of Chinese advertising agencies and foreign advertising agencies, and Chinese brands and foreign brands, with a particular focus on the newest digital advertising practices in the post WTO era.§§Based on extensive interviews, participant observation, and a critical analysis of secondary data, Li offers an engaging analysis of the transformation of Chinese advertising in the past three decades in Post-Mao China. Drawing upon theories of political economy, media, and cultural studies, her analysis offers most significant insights in advertising and consumer culture as well as the economic, social, political, and cultural transformations in China.§§The book is essential for students and scholars of communication, media, cultural studies and international business, and all those interested in cultural globalization and China.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása