Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Adoption of new food products

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Adoption of new food products H.P. Kleyngeld
Libristo kód: 01968369
Kiadó Springer
In this work the author reports on his research into the way food in novations are adopted. He deals... Teljes leírás
? points 226 b
35 408 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Wolfgang Klafki Meinert A. Meyer / Puha kötésű
common.buy 14 788 Ft
Issun Boshi / Kemény kötésű
common.buy 5 396 Ft
Sieben Tage im November Hans Henning Kaysers / Puha kötésű
common.buy 11 605 Ft
Mackinnon and East Africa 1878-1895 John S. Galbraith / Puha kötésű
common.buy 19 712 Ft
Philanthropy and Police Donna T. Andrew / Kemény kötésű
common.buy 47 435 Ft

In this work the author reports on his research into the way food in novations are adopted. He deals particularly with whether food in novators can be distinguished, that is to say consumers who, more than other people, adopt new products not by chance but more or less systematically. The book discusses three general themes within this problem: what impels innovators, in what respects and in what characteristics are they different from others, and to what extent can their behaviour be used to fore cast the ultimate succes of an innovation. On the the basis of information from the literature and his own research findings, the author postulates that innovators' behaviour has a number of underlying dimensions. This raises aspects of interest and involvement, innovative versus problem-solving behaviour, monomor phic versus polymorphic innovativeness, and also some implications these have regarding operationalisation of the innovators' concept. Al though emphasis is put on the direct research implications, the discus sion of these aspects nevertheless provides a number of interesting, but more theoretical indications. The traditional image of the innovator found elsewhere in the literature is substantiated and supplemented by the characteristics of innovators disclosed by this research. Besides socio-economic criteria the research comprises a number of behavioural characteristics of in novators.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Adoption of new food products
Szerző H.P. Kleyngeld
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Oldalszám 142
EAN 9789023729259
ISBN 9023729250
Libristo kód 01968369
Kiadó Springer
Súly 370
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása