Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Adoption of Innovation

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Adoption of Innovation Alexander Brem
Libristo kód: 09126174
Kiadó Springer International Publishing AG, április 2015
If ideas need to reach the marketplace, then marketing strategies, concepts and tools - such as the... Teljes leírás
? points 331 b
52 141 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Dvě století nacionalismu Michal Macháček / Puha kötésű
common.buy 4 927 Ft
Friendship Bracelets Michele Howath / Puha kötésű
common.buy 6 328 Ft
Zeiglar Rules Willow Love / Kemény kötésű
common.buy 13 411 Ft
Byli i bajki. Hrestomatiya po fol'kloristike Alexandr Pryanikov / Puha kötésű
common.buy 39 048 Ft
Twentieth Century Literary Criticism Gale / Kemény kötésű
common.buy 269 657 Ft
Teach Your Children Well Madeline Levine / Puha kötésű
common.buy 7 083 Ft
Quick Review of Torts Lawrence Levine / Puha kötésű
common.buy 34 987 Ft
Fires of Eternity Edward Beeby / Puha kötésű
common.buy 8 040 Ft
Quellen B rgerschaftlichen Engagements Hartmut Rosa / Puha kötésű
common.buy 24 126 Ft
Business Matters Richard Haill / Puha kötésű
common.buy 13 552 Ft
Jona-Psalm im Rahmen des Jona-Buches Gerke Sedat / Puha kötésű
common.buy 16 856 Ft

If ideas need to reach the marketplace, then marketing strategies, concepts and tools - such as the continuous development of new product and services - become vital for their success. On the other hand, marketing management is influenced by innovation as illustrated by the way social media and Internet have revolutionized the traditional marketing-mix.§§Such linkages between innovation and marketing research need to be much stronger as companies have to convince internal and external stakeholders to achieve successful innovation strategies. This edited volume brings together academics from both innovation and marketing fields to explore the additional value for companies that can be generated with the innovations in marketing and the marketing of innovations. State-of-the-art research output from different perspectives would suit the needs of a researcher as well as the company CEO alike.§

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása