Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Action-Based Quality Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Action-Based Quality Management Marta Peris-Ortiz
Libristo kód: 02581562
Kiadó Springer International Publishing AG, július 2014
Featuring case studies from the industrial and tourism sectors, this book provides an interdisciplin... Teljes leírás
? points 331 b
52 141 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Organic geochemistry of natural waters E.M. Thurman / Puha kötésű
common.buy 52 141 Ft
Orgasmology Annamarie Jagose / Kemény kötésű
common.buy 43 829 Ft
Lonesome George oder Das Verschwinden der Arten Lothar Frenz / Kemény kötésű
common.buy 6 766 Ft
Analysis of Fiber Optics Loss Parameters C. M. Jadhao / Puha kötésű
common.buy 17 234 Ft
Biotechnics/Wastewater P. Ghosh / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Applied Materials Characterization: Volume 48 W. Katz / Puha kötésű
common.buy 16 620 Ft
Olive's Ocean Kevin Henkes / Puha kötésű
common.buy 4 000 Ft
Vvedenie V Mekhaniku Deformiruemogo Tverdogo Tela Alibay Iskakbaev / Puha kötésű
common.buy 42 982 Ft

Featuring case studies from the industrial and tourism sectors, this book provides an interdisciplinary perspective on the effect of total quality management on business and innovation strategies. The principles of Total Quality Management (TQM) have been widely researched and analyzed as an essential tool for businesses to compete in a globalized economy. This book presents the latest research on the applications of TQM across different functions such as customer service, human resources management, and cost control. It demonstrates how the utilization of TQM tools, such as the SERVQUAL model, Eco-Management and Audit Scheme (EMAS), High Involvement Practices (HIWP), and the EFQM excellence model, impacts a firm s performance, enhances productivity and innovation, and reduces cost, thereby allowing them to compete more effectively in the global market. Building on the extensive literature on the relationship between TQM and business performance, the authors argue that quality acts as a powerful competitive tool that companies should embrace in their corporate strategy. By promoting activities that result in greater efficiency, improved control and management of the organization (internal quality), firms can achieve significant improvement in customer satisfaction, employee satisfaction, social impact and business results (external quality) and exceed expectations in these areas. §

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása