Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Achieving Competitive Advantage through Quality Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Achieving Competitive Advantage through Quality Management Marta Peris-Ortiz
Libristo kód: 15193929
Kiadó Springer International Publishing AG, október 2016
This book examines the ways in which quality management methods, tools, and practices help improve a... Teljes leírás
? points 331 b
51 493 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Le Bureau des jardins et des étangs Didier Decoin / Puha kötésű
common.buy 5 313 Ft
Empires and Barbarians Peter Heather / Puha kötésű
common.buy 21 104 Ft
Cómo comer THICH NHAT / Puha kötésű
common.buy 4 164 Ft
Genderthema in der Erwachsenenbildung Tamara Reith / Puha kötésű
common.buy 27 493 Ft

This book examines the ways in which quality management methods, tools, and practices help improve an organization's performance and achieve sustainable competitive advantages. This volume includes quality techniques and tools such as the EFQM Model, SERVPERF model, E-S-Qual scale and the ISO 9001 certification and provide a wide variety of empirical studies in different economic sectors. In the current economic environment, characterized by economic turmoil and fierce competition, quality management has become a key strategy for organizations to overcome today's challenges. Organizations benefits from implementing quality management systems by following two approaches. First, they implement quality practices aimed at ensuring customer satisfaction by considering consumer expectations and establishing strategies accordingly. Second, organizations improve processes by establishing efficient and effective process management systems that improve productivity, lower costs, reduce unnecessary expenses, eliminate all non-value added activities, and ultimately maximize excellence and customer satisfaction. Quality management thereby provides tools, techniques, and methods for continuous process improvement in both the professional and academic worlds, which, when implemented by organizations in times of crisis, enable more effective administration of activities undertaken by managers. Containing contributions from various academics and scholars, this new book provides cutting edge research, methods and techniques providing a reference manual for academics, scholars, practitioners and policy-makers.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása