Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Academic performance between public and private schools in Guinea

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Academic performance between public and private schools in Guinea Abdourahmane Barry
Libristo kód: 06826538
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2008
This study examined the factors contributing to the differences in academic performance between publ... Teljes leírás
? points 198 b
32 861 Ft -4 %
31 224 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Paths to Private Entrepreneurship Litao Zhao / Puha kötésű
common.buy 28 423 Ft
Tales of Art and Life Washington Irving / Kemény kötésű
common.buy 8 232 Ft
DIE SCHNSTEN VOLKS UND KINDERLIEDER Christa Estenfeld-Kropp / Puha kötésű
common.buy 13 426 Ft
Les conduites preventives a curitiba (sud du bresil) Caroline Despres / Puha kötésű
common.buy 36 841 Ft
Public Private Partnerships in Construction Duncan Cartlidge / Puha kötésű
common.buy 31 713 Ft
Joseph Pulitzer II and the "Post-Dispatch" Daniel W. Pfaff / Kemény kötésű
common.buy 37 803 Ft
Stigmatisierung Kerstin Hoogmoed / Puha kötésű
common.buy 23 436 Ft

This study examined the factors contributing to the differences in academic performance between public and private schools in Republic of Guinea. Public and private schools were randomly selected and used in the study. The participants were students in the last year of elementary, middle and high schools, their teachers, and schools administrators. The data was mainly gathered through survey questionnaires, interviews, check lists, and document analyses. The findings show that students are almost evenly distributed between public and private schools in terms of characteristics and socio-economic status; therefore, the home input factors have yielded little or no significant differences except for the mothers occupations and times spent on school activities at home. The school input factors such as teachers working conditions, school facilities,lack of resources, and directors'' autonomy in decision making are found to be the main significant factors that are contributing to the differences in academic performance between students in the public and private schools studied.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Academic performance between public and private schools in Guinea
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 232
EAN 9783639183474
Libristo kód 06826538
Súly 362
Méretek 150 x 220 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása