Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Abelard to Apple

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Abelard to Apple Richard A DeMillo
Libristo kód: 01288918
Kiadó MIT Press Ltd, február 2013
The vast majority of American college students attend two thousand or so private and public institut... Teljes leírás
? points 24 b
4 580 Ft -16 %
3 809 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Eat Right for Blood Type AB Peter J. D´Adamo / Puha kötésű
common.buy 4 625 Ft
Antimicrobial Stewardship Matthew Laundy / Puha kötésű
common.buy 29 415 Ft
Nature of Management G.J. Cohen / Puha kötésű
common.buy 11 254 Ft
Hahndorfer Geschichten & Geschichte Wolfgang Janz / Puha kötésű
common.buy 7 285 Ft
School Consultation William P. Erchul / Puha kötésű
common.buy 94 191 Ft
Dark Peak Adventure Atlas Geographers' A-Z Map Company / Puha kötésű
common.buy 5 557 Ft

The vast majority of American college students attend two thousand or so private and public institutions that might be described as the Middle--reputable educational institutions, but not considered equal to the elite and entrenched upper echelon of the Ivy League and other prestigious schools. Richard DeMillo has a warning for these colleges and universities in the Middle: If you do not change, you are heading for irrelevance and marginalization. In Abelard to Apple, DeMillo argues that these institutions, clinging precariously to a centuries-old model of higher education, are ignoring the social, historical, and economic forces at work in today's world. In the age of iTunes, open source software, and for-profit online universities, there are new rules for higher education. DeMillo, who has spent years in both academia andin industry, explains how higher education arrived at its current parlous state and offers a road map for the twenty-first century. He describes the evolving model for higher education, from European universities based on a medieval model to American land-grant colleges to Apple's iTunes U and MIT's OpenCourseWare. He offers ten rules to help colleges reinvent themselves (including "Don't romanticize your weaknesses") and argues for a focus on teaching undergraduates. DeMillo's message--for colleges and universities, students, alumni, parents, employers, and politicians--is that any college or university can change course if it defines a compelling value proposition (one not based in "institutional envy" of Harvard and Berkeley) and imagines an institution that delivers it.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Abelard to Apple
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 344
EAN 9780262518628
ISBN 0262518627
Libristo kód 01288918
Kiadó MIT Press Ltd
Súly 438
Méretek 145 x 223 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása