Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

A study of the cultural environment of social media

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv A study of the cultural environment of social media Yijie Liu
Libristo kód: 06792754
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, szeptember 2014
Over the past several years, social media has emerged to redefine the way people communicate. A new... Teljes leírás
? points 95 b
16 635 Ft -9 %
15 013 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Vlad Carlos Fuentes / Kemény kötésű
common.buy 6 594 Ft
Seize the Day / Puha kötésű
common.buy 19 436 Ft
Blood Road R. Keith Schoppa / Puha kötésű
common.buy 18 161 Ft
Calculos para el diseno de redes de distribucion de fluidos Luis E. Rodríguez / Puha kötésű
common.buy 17 531 Ft
Song of the Winter Wren David Witherspoon / Kemény kötésű
common.buy 13 945 Ft
Christian Faith - Two Realities Frederick Kile / Puha kötésű
common.buy 4 358 Ft

Over the past several years, social media has emerged to redefine the way people communicate. A new communications environment was formed during this process. Language, communication style and power distribution have changed in this new environment. New ideas, activities and norms form a new kind of culture that is unique to social media. The researcher used both quantitative and qualitative research methods to analyze the tweets of the top10 brands on Twitter ranked by the social media analytics platform SocialBakers. By digging deep into the cultural roots of identified patterns, the researcher mapped out the cultural environment of social media and made recommendations on how companies should communicate and interact with audiences on social media. How do the top 10 most-followed brands manage their Twitter accounts? Does content creation work? If so, what kind of content is well received? What do brands compete for on social media: the number of followers or level of engagement? Why does BlackBerry still thrive in the social media environment? Why following-back is proper etiquette? Questions like those will be addressed.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés A study of the cultural environment of social media
Szerző Yijie Liu
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 112
EAN 9783659582134
Libristo kód 06792754
Súly 185
Méretek 150 x 220 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása