Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Study of Beginning Teachers' Use of Communication Technology

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Study of Beginning Teachers' Use of Communication Technology Molly Marnella
Libristo kód: 06826302
Kiadó VDM Verlag, július 2009
This quantitative study examined beginning Catholic elementary school teachers in New Jersey and the... Teljes leírás
? points 181 b
28 219 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Developmental SystemS Stefan Wegrzyn / Puha kötésű
common.buy 26 263 Ft
British Politics: A Critical Introduction Stuart McAnulla / Kemény kötésű
common.buy 125 624 Ft
operative Erkenntnisgewinnung im Rotlichtmilieu Torsten Blauch / Puha kötésű
common.buy 32 435 Ft
Creating the Ethical Academy Tricia Bertram Gallant / Kemény kötésű
common.buy 94 955 Ft
Creating Sustainable Urban Form Elizelle Juanee Cilliers / Puha kötésű
common.buy 37 577 Ft
Action and Adventure Cinema Yvonne Tasker / Puha kötésű
common.buy 21 877 Ft
Data Mining and Decision Support Marko Bohanec / Puha kötésű
common.buy 79 595 Ft

This quantitative study examined beginning Catholic elementary school teachers in New Jersey and their intentions to use communication technology. The analytic framework was based on Aizen s theory of planned behaviors. The three hypotheses examined the respondents overall intention to use communication technology and what behavior influences their intention to use. Through descriptive statistics, correlations, and a two model hierarchal regression the three hypotheses were tested. The two models tested were significant, suggesting that the independent variables (direct measure of subjective norm, direct measure of perceived behavioral control, and direct measure of attitude toward the behavior) shaped teachers planned/intended intention to use communication technology. Model 2 accounted for the greatest amount of the total variance, 60.1%. This suggests that teachers subjective norm and attitude toward the behavior, which in this case is their intention to use communication technology, is a strong indicator of whether or not they will use it.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Study of Beginning Teachers' Use of Communication Technology
Szerző Molly Marnella
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 134
EAN 9783639180794
ISBN 3639180798
Libristo kód 06826302
Kiadó VDM Verlag
Súly 204
Méretek 152 x 229 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása