Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Philosophy of Marketing Communication

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Philosophy of Marketing Communication Odion Odiboh
Libristo kód: 06844412
Kiadó VDM Verlag, szeptember 2011
This book pioneers a completely new approach to the study, teaching and practice of marketing commun... Teljes leírás
? points 240 b
37 849 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


The Constructions of Fay Weldon Harriet Blymiller / Puha kötésű
common.buy 18 383 Ft
La prise en charge de la dénutrition en milieu hospitalier Serigne Mbacké Loum / Puha kötésű
common.buy 18 710 Ft
And He Shall Be Called Nicholas Marie Trotignon / Kemény kötésű
common.buy 8 217 Ft
Why Torture Is Wrong, and the People Who Love Them Christopher Durang / Puha kötésű
common.buy 6 121 Ft
Diab te de Type 2 Et Je ne de Ramadan Khaled-M / Puha kötésű
common.buy 38 761 Ft
Women, Violence, and the Media Drew Humphries / Puha kötésű
common.buy 15 204 Ft
Advances in Environmental Psychology / Kemény kötésű
common.buy 77 839 Ft
Fight For Freedom Eunice Frazier / Puha kötésű
common.buy 4 000 Ft
Bewegung, Wahrnehmung und Schrifterwerb Agnes Innerhofer / Puha kötésű
common.buy 26 927 Ft
Investing Today for the World of Tomorrow Deutsche Bundesbank / Puha kötésű
common.buy 51 683 Ft
Stoffwechsel und Feinstruktur der Zelle I F. Büchner / Puha kötésű
common.buy 40 463 Ft

This book pioneers a completely new approach to the study, teaching and practice of marketing communication. With the use of the principle of applied philosophy in this work, the author identifies three fundamental problems of marketing communication and without wasting space and time, provides their solution. He dissects intersubjectivity and ontology (the Siamese in Gabriel Marcel's philosophy) in a way that modernizes antiquity and clears the isle of a misunderstood profession. Basically, the book shows the collaborative value of theory and practice. Whether you are a student or teacher of philosophy, marketing or communication in any higher institution, A PHILOSOPHY OF MARKETING COMMUNICATION will inform, inspire, and arm you in understanding a new area of academic endeavour. This book is also meant for budding marketing communication managers, accomplished marketing communicators and marketing communication stakeholders and thinkers who desire the benefits of a glimpse into the concepts of marketology, rehumanization, product anthropomorphism and disalienation in their own profession.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Philosophy of Marketing Communication
Szerző Odion Odiboh
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 220
EAN 9783639379112
ISBN 363937911X
Libristo kód 06844412
Kiadó VDM Verlag
Súly 327
Méretek 152 x 229 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása