Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

A Nonparametric Approach to Perceptions-Based Market Segmentation: Foundation

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv A Nonparametric Approach to Perceptions-Based Market Segmentation: Foundation Josef A. Mazanec
Libristo kód: 01703298
Kiadó Verlag Österreich, november 1999
The new series edited by the "Jubiläumsstiftung of the Wirtschaftsuniversität Wien aims at presentin... Teljes leírás
? points 212 b
33 350 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Against Democracy Jason Brennan / Kemény kötésű
common.buy 16 887 Ft
Dr. Rudolf Steiner Stephan Seidel / Puha kötésű
common.buy 12 242 Ft
Marthe & Mathilde Pascale Hugues / Puha kötésű
common.buy 4 751 Ft
Am Ende ist ein Anfang Jürgen Schlaffke / Puha kötésű
common.buy 5 980 Ft
Stadt der zerrissenen Traume Benjamin Rodenstein / Puha kötésű
common.buy 4 720 Ft
hamarosan
Die Vier von der Bakerstreet - Die Akte Raboukin Jean-Blaise Djian / Kemény kötésű
common.buy 5 068 Ft
APAB/4 - Programmiersprache der SAP Markus Dreßler / Puha kötésű
common.buy 18 479 Ft
2D PAGE: Sample Preparation and Fractionation Anton Posch / Puha kötésű
common.buy 58 720 Ft
FwDV 1, Grundtätigkeiten AFKzV / Puha kötésű
common.buy 3 194 Ft
Die Insolvenzanfechtung in Mehrpersonenverhaltnissen Andrea Neyses / Puha kötésű
common.buy 45 249 Ft
Deploying Orientalism in Culture and History James Hodkinson / Kemény kötésű
common.buy 56 282 Ft
Betrayal of John Fordham. B L Farjeon / Puha kötésű
common.buy 12 353 Ft
Final Table Jonathan Duhamel / Puha kötésű
common.buy 7 113 Ft
Konzertführer für junge Leute Arnold Werner-Jensen / Puha kötésű
common.buy 3 511 Ft
British Envoys to Germany 1816-1866: Volume 2, 1830-1847 Markus MösslangSabine FreitagPeter Wende / Kemény kötésű
common.buy 29 113 Ft

The new series edited by the "Jubiläumsstiftung of the Wirtschaftsuniversität Wien aims at presenting results of interdisciplinary research conducted at one of the largest business schools in Europe. Volumes 1 and 2 focus on recent results gained by a group of mathematicians and marketing scientists. It is a unique feature that the writing style adopted for this series makes the findings accessible for members of both research communities. It is also targeted to practitioners in marketing management with an interest in optimally exploiting their consumer survey and panel data. Market segmentation and product positioning are major strategic issues in a company s marketing decision making. The analytical tools highlighted in the Foundations and Applications Volumes are new instruments for exploratory and inferential market structure analysis based on consumer brand perceptions and choice. Unlike the majority of contemporary marketing modeling these methods operate nonparametrically thus avoiding the rigorous assumptions which are rarely satisfied by real-world data.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés A Nonparametric Approach to Perceptions-Based Market Segmentation: Foundation
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2000
Oldalszám 195
EAN 9783704660473
Libristo kód 01703298
Súly 490
Méretek 235
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása