Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

3D Game Engine Design

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv 3D Game Engine Design David H. Eberly
Libristo kód: 01263939
Kiadó Taylor & Francis Inc, november 2006
A major revision of the international bestseller on game programming! §Graphics hardware has evolved... Teljes leírás
? points 367 b
58 711 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Araki: Tokyo Lucky Hole Nobuyoshi Araki / Kemény kötésű
common.buy 8 692 Ft
toplistás
Game Engine Architecture, Third Edition Jason Gregory / Kemény kötésű
common.buy 40 282 Ft
toplistás
Code Complete Steven McConnell / Puha kötésű
common.buy 17 978 Ft
Game Feel Swink / Puha kötésű
common.buy 27 700 Ft
Beginning C++ Through Game Programming Michael Dawson / Puha kötésű
common.buy 29 617 Ft
Replay: the History of Video Games Tristan Donovan / Puha kötésű
common.buy 8 692 Ft
Professional CUDA C Programming John Cheng / Puha kötésű
common.buy 19 546 Ft
Algorithms Unlocked Thomas H Cormen / Puha kötésű
common.buy 15 211 Ft
GPU Pro Wolfgang Engel / Kemény kötésű
common.buy 76 258 Ft
Panda3D 1.6 Game Engine Beginner's Guide Dave Mathews / Puha kötésű
common.buy 20 397 Ft
Game Programming Gems 6 Mike Dickheiser / binding.
common.buy 46 303 Ft
Game Engine Gems 2 Eric Lengyel / Kemény kötésű
common.buy 36 858 Ft
OpenGL Game Development By Example Robert Madsen / Puha kötésű
common.buy 27 280 Ft
Graphics Programming in C++ Mark Walmsley / Puha kötésű
common.buy 24 687 Ft

A major revision of the international bestseller on game programming! §Graphics hardware has evolved enormously in the last decade. Hardware can now be directly controlled §through techniques such as shader programming, which requires an entirely new thought process of a §programmer. 3D Game Engine Design, Second Edition shows step-by-step how to make a shader-based graphics engine and how to tame the new technology. Much new material has been added, including more than twice the coverage of the essential techniques of scene graph management, as well as new methods for managing memory usage in the new generation of game consoles and portable game players. There are expanded discussions of collision detection, collision avoidance, and physics - all challenging subjects for developers.§Revision of the classic work on game engines - the core of any game.§Includes Wild Magic, a commercial quality game engine in source code that illustrates how to build a §real-time rendering system from the lowest-level details all the way to a working game.§Fully revised and updated in 4 colors, including major new content on shader programming, physics, §and memory management for the next generation game consoles and portables.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés 3D Game Engine Design
Szerző David H. Eberly
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2006
Oldalszám 1040
EAN 9780122290633
ISBN 0122290631
Libristo kód 01263939
Súly 2356
Méretek 200 x 242 x 54
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása