Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Metrics for IT Service Management

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Metrics for IT Service Management Peter Brooks
Libristo kód: 02109917
Kiadó Van Haren Publishing BV, április 2006
This book considers the design and implementation of metrics in service organizations using industry... Teljes leírás
? points 180 b
28 083 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Drive Daniel H. Pink / Puha kötésű
common.buy 4 575 Ft
Precipice Toby Ord / Puha kötésű
common.buy 5 716 Ft
Jojolion Hirohiko Araki / Puha kötésű
common.buy 2 688 Ft
Harry Potter 6. Garri Potter i Princ-polukrova Joanne Rowling / Kemény kötésű
common.buy 8 967 Ft
Oxford Handbook of Corporate Social Responsibility Andrew Crane / Puha kötésű
common.buy 32 820 Ft
Russian Lace Patterns Bridget M. Cook / Kemény kötésű
common.buy 14 150 Ft
Afoot and Lighthearted Bonnie Smith Whitehouse / Határidőnapló
common.buy 5 407 Ft
Klingsors letzter Sommer Hermann Hesse / Puha kötésű
common.buy 3 236 Ft
Soda oczyszczona Vicki Lansky / Puha kötésű
common.buy 1 907 Ft
Web Survey Methodology Mario Callegaro & Katja Lozar Manfreda / Puha kötésű
common.buy 26 947 Ft
Battlefront II: Inferno Squad (Star Wars) Christie Golden / Audio CD
common.buy 7 014 Ft
Marine Geomorphology N Christian Smoot / Kemény kötésű
common.buy 14 607 Ft

This book considers the design and implementation of metrics in service organizations using industry standard frameworks. It uses the ITIL process structure and many principles from the ITIL and ISO20000 (BS15000) as a basis. It is a general guide to the use of metrics as a mechanism to control and steer IT service organizations.§A major reason for covering this topic is that many organizations have found it very difficult to use metrics properly. This book will deal with the causes of the difficulties to implementing metrics and will present workable solutions.§It provides a general guide to the design, implementation and use of metrics as a mechanism to control and steer IT service organizations. It also provides specific recommendations for applying metrics across the ITIL, ISO20000 (BS15000) and other processes, discussing the rationale of the recommendations. This enables an organization to implement the metrics as described directly as a first-pass solution that can be benchmarked against other organizations. But they can also be used as a starting point for customizing particular metrics.§Badly designed metrics can be actively harmful to an organization's proper functioning. Producing a set of metrics that avoids the pitfalls and delivers genuine value is not easy. This book will make that task much simpler and less error prone.§Languages available: English, Chinese and Russian

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Metrics for IT Service Management
Szerző Peter Brooks
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2006
Oldalszám 202
EAN 9789077212691
ISBN 9077212698
Libristo kód 02109917
Súly 475
Méretek 170 x 239 x 11
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása