Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Josef Ajram

Nyelv SpanyolSpanyol
Könyv Puha kötésű
Könyv Josef Ajram Molero Ramos Rafael
Libristo kód: 02932182
Kiadó Editorial Academica Espanola, január 2016
Con esta investigación se pretende analizar la marca personal, trayectoria y comunicación que el tri... Teljes leírás
? points 109 b
16 992 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
AFTER 1 ANNA TODD / Puha kötésű
common.buy 3 740 Ft
toplistás
Palmeras en la nieve Luz Gabás / Puha kötésű
common.buy 6 028 Ft
toplistás
Umělcova cesta Julia Cameronová / Könyv
common.buy 4 034 Ft
CSS3 Peter Gasston / Puha kötésű
common.buy 5 470 Ft
How To Ruin Everything George Watsky / Puha kötésű
common.buy 6 043 Ft
Rückkehr von den Sternen Stanislaw Lem / Puha kötésű
common.buy 4 577 Ft
Wörterbuch der Pädagogik Arabisch-Deutsch Manal Alchoubassy / Puha kötésű
common.buy 4 283 Ft
TRILOGIA SARAH LARK SARAH LARK / Puha kötésű
common.buy 16 838 Ft
Nonlinear Econometric Modeling in Time Series William A. BarnettDavid F. HendrySvend HyllebergTimo Teräsvirta / Kemény kötésű
common.buy 67 725 Ft
Mehrwertsteuer Hans-Joachim Krebs / Puha kötésű
common.buy 21 524 Ft
Jesuits at the Margins Alexandre Coello de la Rosa / Kemény kötésű
common.buy 82 712 Ft
Taking Mines Seriously Scott C Truver / Puha kötésű
common.buy 7 275 Ft

Con esta investigación se pretende analizar la marca personal, trayectoria y comunicación que el triatleta y ultrafondista Josef Ajram realiza y que le ha brindado la posibilidad de obtener una gran cantidad de patrocinios en un ámbito en el que los verdaderos profesionales del deporte tienen verdaderas dificultades para lograr la sponrorización de la alguna marca. Para ello se llevará a cabo un análisis cualitativo de los contenidos compartidos por el individuo, así como del estilo y forma de comunicar. También se realizará un estudio cuantitativo para lograr desglosar con precisión el peso de cada uno de estos contenidos en las 3 redes sociales que Josef Ajram utiliza con mayor regularidad: Twitter, Instagram y Facebook. Para acabar, se extraerán las claves del éxito de la marca personal del protagonista del caso, y se realizará una guía para gestionar de forma adecuada las redes sociales, aplicada al mundo del deporte.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Josef Ajram
Nyelv Spanyol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 72
EAN 9783639783193
ISBN 3639783190
Libristo kód 02932182
Súly 118
Méretek 152 x 229 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása