Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Art and Science of Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Art and Science of Marketing Grahame Dowling
Libristo kód: 01323326
Kiadó Oxford University Press, szeptember 2005
If your organization has customers, you need to understand marketing. And to achieve the best result... Teljes leírás
? points 158 b
24 603 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Brenner-Region Rudolf Weiss / Puha kötésű
common.buy 6 355 Ft
Caring on the Clock Mignon Duffy / Kemény kötésű
common.buy 75 180 Ft
Day in Shadow Nayantara Sahgal / Puha kötésű
common.buy 8 503 Ft
Rival Sirens Suzanne Aspden / Kemény kötésű
common.buy 48 738 Ft
Marine Minerals Of Technology Assessment Office of Technology Assessment / Puha kötésű
common.buy 15 182 Ft
Animal Mind - Human Mind D. R. Griffin / Puha kötésű
common.buy 51 215 Ft

If your organization has customers, you need to understand marketing. And to achieve the best results from your marketing requires a subtle blend of art and science. It can also benefit from recommendations for practice rather than lists of options from which to choose. The art of marketing comes from the doing of marketing - implementing programs to attain and retain customers, and seeing what actually works. This is the province of marketing managers, direct marketers, advertisers, and consultants. The examples of good and bad practice used throughout this book illustrate this approach. The science of marketing comes from research - about markets, customers, competitors, and how effectively various types of marketing programs work. This is the province of academics and market researchers. The science of marketing provides the foundations for good marketing practice. Sometimes, this science is ignored in the rush to embrace new ideas and technologies. For example, the long scientific history of the adoption and diffusion of innovations says that the Internet will take a long time to fundamentally change the way large numbers of customers buy their products and services. If more managers and investors had understood this, then many dot.coms would not have become dot.bombs. This book blends art and science to provide insight for marketing managers about how to implement marketing more effectively to both create and capture the value of the offers they make to their target customers. In the process, it questions the usefulness of some of the more recent marketing fads.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Art and Science of Marketing
Szerző Grahame Dowling
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2005
Oldalszám 464
EAN 9780199285563
ISBN 019928556X
Libristo kód 01323326
Súly 704
Méretek 156 x 232 x 27
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása